Gå til innhold

Nytt kabinett - hjelp ved kjøp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette? for eksempel

eller du kan sjekke prisguiden men det er ikke så mange som lever med ferdig strøm;)

Takker!

Kan man lett klare seg med 350 watt idag, eller er det til ingen nytte, når jeg f.eks. får meg pci-e og et nytt grafikkort, samt prosessor?

spørs nok hvor mye *tilbehør* du har...men hvis du ikke er no særlig av en gamer person så skal nok 300w holde! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål anngående vifteplasser. Hvor mange vifter får en med i kabinettet når jeg kjøper dette chieftech - kabinettet? Det står 5*92mm og 1*120mm, men jeg er i tvil om jeg skal kjøpe disse ved siden av, da det muligens ble skrevet antall vifter det er plass til, og ikke hvor mange det var med i pakken. Kan noen hjelpe???

Takk :blush:

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål anngående vifteplasser. Hvor mange vifter får en med i kabinettet når jeg kjøper dette chieftech - kabinettet? Det står 5*92mm og 1*120mm, men jeg er i tvil om jeg skal kjøpe disse ved siden av, da det muligens ble skrevet antall vifter det er plass til, og ikke hvor mange det var med i pakken. Kan noen hjelpe???

Takk :blush:

Her er hva en bruker har skrevet på Komplett:

Jeg fikk dette kabinettet i dag og må si jeg likte utseende på det. Tenkte litt på vifteplasser når jeg kjøpte dette og det sto det var plass til 5x92mm og 1x120mm. Vel, jeg har kun funnet 4 steder hvor jeg kan sette 92mm vifter. Om det ikke er meningen jeg skal sette en 92mm vifte i PSU`en også da? Det sitter jo allerede en 120mm vifte i den. Kabinettet virker helt ok å bygge i, og vifteløsningene virker geniale. Eneste som trekker litt ned er hvordan harddiskene blir plassert i kabinettet. Dem sitter nemlig på tvers. Litt knotete med tanke på kabler og slikt. Men alt i alt et veldig fint og greit Kabinett.

Altså følger det med en 120 mm vifte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...