FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei lurte på hva som har skjedd. Det ser ut som en P men den er motsatt vei da. den er etter alle linje jeg skriver. Hvordan tar jeg bort denne? Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du har sikkert skrudd på visning av linjeskift og formatteringstegn (tab, mellomrom osv) har ikke outlook her, men hvis du sjekker toolbaren og "vis"-menyvalget så kan du sikkert skru det av der... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) hmm fant fortsatt ikke noe nytt- Endret 4. august 2005 av FaBiCon Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvilken versjon av outlook bruker du, og bruker du eventuelt Word for å skrive mail? Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 office outlook 2003 burker jeg. skriver i outlook Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Sjekk om knappen for å fjerne/legge til dette ligger under den pila som peker nedover på standard toolbaren. Knappen skal se ut som en bakvendt "P" med to vertikale streker. Endret 4. august 2005 av Sinsen Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Se på verktøylinjen din om du har et tegn som ligner. Og så trykker du på det. Hvis ikke så er det tilgjengelig via en av Vis-menyene - det er vel også en tastatursnarvei som lar deg gjøre dette (som kanskje er grunnen til at den er på) men den kan jeg dessverre ikke. Doh - Sinsen kom meg i forkjøpet Endret 4. august 2005 av Shimano Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Når jeg trykker på den pila Sier den bare Viktighet. Lav Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nå fant jeg det ut Måtte aktivere både-Standar Og -Formatering for at den skulle komme opp på Hurtigmenyen. takker for alle svar:) Lenke til kommentar
disippel77 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jepp, ligger i ny melding, under formattering, ved skrifttypene/headlines i outlook 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå