aarmo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg har klart å miste driver CDen til mitt hovedkort. Jeg har vært på asus sine hjemmesider og prøvd å laste ned drivere til hovedkortet men mangler fortsatt 3stk. De jeg mangler er: SM-Busskontroler Annen PCI Broenhet Ukjent Enhet Er det noen her på hw.no som har mulighet for å legge opp driverne eller kansje hele plata på en FTP elns? Takk edit: Jeg har FTP hvis noen gidder å uploade Cden med drivere PM meg. Endret 4. august 2005 av aarmo Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://support.asus.com/download/download....s&model=A8N-SLI Lenke til kommentar
aarmo Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Som jeg skrev over har jeg vært på asus sine sider og lastet ned driverne til hk. Men jeg mangler fortsatt 3stk. Og de driverne finner jeg ikke på asus sine sider! noen andre som kan hjelpe? Lenke til kommentar
terje142 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 er det et deluxe, premium eller bare vanlig a8n sli??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå