Gå til innhold

Skole Prosjekt - Portrett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes bildene av Eddie er veldig bra. Godt blikk og spennende utsnitt. Utstråling har han også, og den synes jeg du har fanget godt. Når det gjelder selvportrettet, synes jeg "delt-ansikt-teknikken" til de grader er oppbrukt. Men slett ikke dårlig det heller.

F828

Lenke til kommentar

Fine de her :) Syntes bare de gangene Eddie holdt fingra sine forran nesa så syntes jeg det ble tungt å puste :p merkelig men sant. Bilder han en sånn påvirkning hehe. Derfor syntes jeg de bildene var litt forstyrrende. Ellers bra jobba :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Oi, har visst glemt å takke for svar. Jeg tror alle nybegynnere tar minst 10-15 delt-ansikt-bilder før de skjønner at det er litt oppbrukt og jeg skammer meg ikke over å si at jeg er en av dem.

Eddie var bare litt trøtt og ikke så glad for at det var samfunnslære neste time :)

Lenke til kommentar

Sitter på en dårlig monitor for tiden, så fargetone og kontrast kan jeg ikke uttale meg om. Utsnitt og innhold derimot...

Jeg liker bildene. Utsnitt og uttrykk holder i massevis. Enkle og beskrivende portretter. Selvportrettet minnet meg om mitt eget portrett av Don Anthony tidligere i vår. Synes ofte slike komposisjoner er vellykket, ellers hadde jeg ikke gjort det slik selv. Godt jobbet.

Lenke til kommentar
Oi, har visst glemt å takke for svar.

6448814[/snapback]

Ikke verst å komme med det NÅ! Nesten et år etter siste kommentar...! :blink:

Jaja, jeg har nå uansett ikke sett bildene før, og om denne teknikken er oppbrukt eller ikke, så likte jeg dette godt og syntes det var helt OK utført. Verken mer eller mindre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...