SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Heisann! Jeg er nødt til å bite det i meg å ty til hjelp her jeg nå altså. Jeg skal installere "Gallery" bildegalleriet versjon 1.5.1-RC1 på min server, Whinerz.com. Jeg har installert i database før, både manuelt og automatisk og mer til - så jeg er ikke nybegynner. Men har nå prøvd utallige ganger, ved å følge tutorials til punkt og prikke. CHMOD'er riktig, til og med prøvd mange andre kommandoer. Jeg har også laget .htaccess-fil i notepad på korrekt måte. (ikke save i .txt men i "alle filer"). Men uansett hva jeg gjør og finner på, så får jeg alltid samme beskjed om at noe er feil når jeg skal installere etter korrekt upload (tror jeg da) med install.php. Kan noen her ta seg tiden til å hjelpe meg steg for steg med installeringen? Det hadde jeg satt umåtelig stor pris på, selvom jeg er overbevist om at feilen er så åpenbart enkel når jeg en gang finner den ut at jeg må krabbe under sofaen å bli der en stund. Serverinformasjonen min under her, å jeg har ikke tilgang til å forandre på noe, så jeg er nødt til å benytte meg av de funksjonnene som er. Den er hostet hos B-One, og jeg har benyttet meg av lignende galleri tidligere - men det er DETTE jeg vil ha til å virke. Så jeg vet at GD-supporten til thumbs og alt virker. HJELP! GD Support enabledGD Version bundled (2.0.28 compatible) FreeType Support enabled FreeType Linkage with freetype T1Lib Support enabled GIF Read Support enabled GIF Create Support enabled JPG Support enabled PNG Support enabled WBMP Support enabled XBM Support enabled System: Linux srv14 2.4.26-vs1.27 #1 SMP Tue Aug 31 11:31:01 CEST 2004 i686 Server API: CGI/FastCGI Virtual Directory Support: disabled PHP API: 20020918 PHP Extension: 20020429 Zend Extension: 20021010 Debug Build: no Thread Safety: disabled Registered PHP Streams: php, http, ftp, https, ftps, compress.zlib Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Gallery har no ingenting med databaser å gjere? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nei visste ikke helt hvor jeg skulle legge den. Men dårlig respons anywho .. så kan egentlig bare slette denne! *rope på moderator* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stenges etter trådstarters eget ønske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg