Gå til innhold

hva er best? Diamondback vs mx518/510

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig enkelt.... Smakssak! De som har Diamondback vil si den er best, og omvendt. Her må du bare prøve selv og finne ut hva som passer deg best...

Btw: Jeg liker Logitech musene best. Synes 518 er nydelig! Men Diamondback er også meget bra!

Lenke til kommentar

For å si det slik, hvis du har liten hand, elsker knapper som er knotete plassert, så velger du razer. Musen er god, hvis du har små hender. Normale/store hender, liker en mus som ligger godt i handen. MX 510-518.

Forskjellen på MX510-518 er følgende :

MX518 er lettere, har bedre sensitivitet, mulighet til å skifte mellom forskjellig DPI ingame on the fly og mer knapper. Tror ikke det er mer som skiller MX 518 fra 510, personlig synes jeg 518 er best. Men, det er en smaks-sak, liker ikke Razer, da jeg har rimelig store hender og ikke fikk den til å ligge godt i handa mi, selv om jeg prøvde i over en måned før jeg kjøpte meg MX510, den likte jeg så godt at jeg ikke byttet den ut før MX518 kom på markedet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Som sagt er det smaks-sak.

Det har ikke bare med størrelse på hånden å gjøre heller...

De to musene styres på helt forskjellige måter.

Razer er lang og slank: Dermed styrer man med hendene. Og man vil kunne styre den enormt raskt. Etter min mening mer raskere, og har en større fordel i Close Combat.

MX 518: Litt tyngre styremåte. Ligger veldig godt i hånden så man har FULL kontroll.

Man har en fordel over Razer hvis man skal snipe, ettersom man styrer den med hele håndflaten, og vil dermed enklere få saktere og stødigere bevegelser.

Personlig: både har jeg og elsker begge! Jeg bruker Razer, fordi jeg liker måten den styres på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...