Bojah Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ja, er Diamondback eller mx518/510 best? og hva er forskjellen på 510 og 518, og forskjellen på diamondback magma og plasma? Lenke til kommentar
GA Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Veldig enkelt.... Smakssak! De som har Diamondback vil si den er best, og omvendt. Her må du bare prøve selv og finne ut hva som passer deg best... Btw: Jeg liker Logitech musene best. Synes 518 er nydelig! Men Diamondback er også meget bra! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Det blir som sagt en smakssak, siden de har samme specs. Hadde db før men byttet til mx518 og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 liten hånd: DB (lav, litt stiligere) litt stor hånd: mx518 (høyere og litt annerledes formet, mer knappere) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Like morsomt spørsmål som hva som er best av Audi eller Mercedes. :!: Men ikke tenk på å ta med den gamle skrotmusa MX510 i denne sammenligningen. Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Like morsomt spørsmål som hva som er best av Audi eller Mercedes. :!: Men ikke tenk på å ta med den gamle skrotmusa MX510 i denne sammenligningen. kan du da si forskjellen på 510 og 518? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 MX510 = 800 dpi MX518 = 1600dpi Lenke til kommentar
Bojah Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 aight... er det noe forskjell på diamondback plasma og magma da? eller er det bare utseende? Lenke til kommentar
H-Frame Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jeg ahr mx 510 og er strålende fornøyd.... Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) aight... er det noe forskjell på diamondback plasma og magma da? eller er det bare utseende? Bare utseende... correct me if jeg are feil... *Post 500* Endret 4. august 2005 av -Martin- Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 For å si det slik, hvis du har liten hand, elsker knapper som er knotete plassert, så velger du razer. Musen er god, hvis du har små hender. Normale/store hender, liker en mus som ligger godt i handen. MX 510-518. Forskjellen på MX510-518 er følgende : MX518 er lettere, har bedre sensitivitet, mulighet til å skifte mellom forskjellig DPI ingame on the fly og mer knapper. Tror ikke det er mer som skiller MX 518 fra 510, personlig synes jeg 518 er best. Men, det er en smaks-sak, liker ikke Razer, da jeg har rimelig store hender og ikke fikk den til å ligge godt i handa mi, selv om jeg prøvde i over en måned før jeg kjøpte meg MX510, den likte jeg så godt at jeg ikke byttet den ut før MX518 kom på markedet. Lenke til kommentar
scyfher Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Som sagt er det smaks-sak. Det har ikke bare med størrelse på hånden å gjøre heller... De to musene styres på helt forskjellige måter. Razer er lang og slank: Dermed styrer man med hendene. Og man vil kunne styre den enormt raskt. Etter min mening mer raskere, og har en større fordel i Close Combat. MX 518: Litt tyngre styremåte. Ligger veldig godt i hånden så man har FULL kontroll. Man har en fordel over Razer hvis man skal snipe, ettersom man styrer den med hele håndflaten, og vil dermed enklere få saktere og stødigere bevegelser. Personlig: både har jeg og elsker begge! Jeg bruker Razer, fordi jeg liker måten den styres på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå