play`ern Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Synes også han som önsker seg en lillebror for og spille fotball med er bra....hehe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Kul? reklame? Ser da ikke på reklame. Men av de jeg ufrivillig har fått slengt opp i ansiktet så synes jeg den er morsom den Mao's lille røde i G.U.L.T. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) :!: stor fan av Kims reklamen. den med homsene som får med seg feil pose hjem Ja :!: Ubetalelig, først manneskrik, så homseskrik Endret 6. august 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Uff. Missliker han mannen i vg-reklamen. Syntes han er skikkelig plagsom! Jeg digger den reklamen hvor kameraet følget en bruskopp eller lignende, som blir gitt rundt på et utested. Kameraet følger denne koppen og får på en måte koppen til å "stå stille". Kameraet snur seg når koppen snur seg. Den er skikkelig stilig. Husker desverre ikke hva reklamen var for igjen da.. Noen som veit? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Noen som husker Prix-rekalmen som gikk for noen år siden? Tenker på den med 3 relativt barske mc-typer som er samlet i en leilighet. To av dem drar avgårde for å handle på Prix. Den siste som blir igjen i leiligheten ser sitt snitt til å ta på seg sin sjokkrosa trikot og danser til sangen "barbie girl". Det han imidlertid ikke har tenkt på, er at det går så raskt å handle på Prix. Kompisene hans er tilbake etter kun kort tid. Uttrykket hans i ansiktet da han blir fersket, ja det er bare helt ubetalelig. Endret 6. august 2005 av gustav Lenke til kommentar
r Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Den husker jeg, Gustav! Digget den. Det var forresten ikke Barbie Girl han danset til, men sangen "I'm No Kittycat" av Chick-a-Tac. (Ja, jeg har den. ) Endret 6. august 2005 av r Lenke til kommentar
gustav Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (Ja, jeg har den. ) Hehe, men ikke rosa trikot? Ok, da blander jeg kortene litt. Men jeg mener "barbie girl" har blitt brukt i en tilsvarende morsom reklame? Hvilken kan det ha vært? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Statoil reklamen med de to fotball-guttene som løper inn i feil buss - hvor det sitter masse søte jenter!! :!: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Uff. Missliker han mannen i vg-reklamen. Syntes han er skikkelig plagsom! Jeg digger den reklamen hvor kameraet følget en bruskopp eller lignende, som blir gitt rundt på et utested. Kameraet følger denne koppen og får på en måte koppen til å "stå stille". Kameraet snur seg når koppen snur seg. Den er skikkelig stilig. Husker desverre ikke hva reklamen var for igjen da.. Noen som veit? Er soft shake! isen. Jobber på kino å begynner å bli PASSE lei den reklamen. Den er lagt ved å ha filmet hele videoen først, for så når de redigerer den sette isen i sentrum og kutte litt rundt så det ser ut som vi følger iskremen. blir kvalm bare jeg tenker på den sangen. dudududududu dududud dudududu dudududuuuu! Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 - 8, Tallet er 8! - Davy Wathne og to andre med kikkerter som stirrer inn i nabohagen - For de store, for de små Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå