play`ern Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Topic sier jo alt....Selv synes jeg "VG-reklamene" med han nordlendingen..hehe...Får en god latter der ja!! :!: EDIT: Leifern var her.... Endret 4. august 2005 av play`ern Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hmm, nå ser ikke jeg så veldig mye på tv da. Men i farten kom jeg på en reklame for golf eller volkswagen tror jeg det er?! Er hvertfall to små gutter som sitter på en trapp, og leker at de kjører bil. Han ene tar helt av, og holder tonen til det uendelige uten å puste. Han andre sitter bare å måper. Drit bra reklame, holdt på å omkomme av latter første gang. Ellers har vi jo som sagt vg-reklamene med "the man" (nordlendingen). "Doffen har daua" var jo en slager da den rullet over skjermen. Endret 4. august 2005 av Gnomenz Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Norsk Tipping sin med Ballroom Blitz var jo kjekk, samt Japp sin med han som skubba Porscher diverse steder.. Kommer ikke på andre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 gammel mann:Har du Maos lille røde i Gult? ... gammel mann: gult.... G U L T, har dere ikke den i.... gult? prahahaha stakkars gamle mann . Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har sansen for Xbox-reklamene, både den med livssyklusen og den med insektene. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Synes den bilreklamen der bilen blir en robot og danser er kul;) Og den reklamen der fyren går rundt å sier "Tallet er 2"osv. Ler hver gang Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) De eldre lotto-reklamene FTW! Uansett ligger mange morsome reklamefilmer rundt omkring på nettet, som enten ikke har blitt sendt på norsk TV, eller rett og slett er for drøye for TV i det hele tatt! edit @ Chokke : Har sansen for den: "Maos lille røde i gult", jeg også. Er faktisk ganske likt virkeligheten til tider. Endret 4. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Telenor. "Jasså, du står her og maler" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Gammel mann på bokhandelen: "Har dere Mao's lille røde i gult? G.U.L.T!!! Har dere ikke den i GULT!" edit: den var vist tatt alt: gammel mann:Har du Maos lille røde i Gult?... gammel mann: gult.... G U L T, har dere ikke den i.... gult Endret 4. august 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Den reklamen for vg, dagbladet, eller noe. Det er et sykehus, og så detter en gamling på gulvet. så kommer det to andre sykepleiere, i samme aldersgruppe, de sier ''vi kommer'', eller noe i den duren Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg elsker den nye med dama som vil ha en interiørarkitekt-homse. "VI HAR FÅTT EN HOMSE SOM IKKE VIRKER! Han ser jo ut som Derrick!" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 :!: stor fan av Kims reklamen. den med homsene som får med seg feil pose hjem Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) var reklame for en chips der gutta sitter hjemme i sofan, så kommer det en danser inn og synger "thunder in the sky thunder in the sky" genialt morsomt as!!! elsker den!! Hopper rundt som en gal og fyrværkeri og helt texas.. fett as. Men selvfølgelig, freia porøs melkesjokolade, så myk at den smelter i munnen. En serie smertfulle reklamer as!! AU!! Endret 4. august 2005 av andre_sn Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi har da vitterligen egen kategori for film og tv. Flyttes dit fra OT-baren. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kims, Telenor, Norsk Tipping, VG. Jøss, har dem laga bok av Ringenes Herre også nå da? Synest aldri "Doffen har daua" var så morosam. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg elsker den nye med dama som vil ha en interiørarkitekt-homse. "VI HAR FÅTT EN HOMSE SOM IKKE VIRKER! Han ser jo ut som Derrick!" den er morsom :!: Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Stratos-reklamen med drittungene som ringer for å få hun toppløse dama til å ta telefonen! Konge! Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg elsker den nye med dama som vil ha en interiørarkitekt-homse. "VI HAR FÅTT EN HOMSE SOM IKKE VIRKER! Han ser jo ut som Derrick!" den er morsom :!: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Pi-pi-pi-pizzafyll. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Pi-pi-pi-pizzafyll. Akk, du er så retro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå