Gå til innhold

Kuleste reklamefilm på TV`n?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, nå ser ikke jeg så veldig mye på tv da. Men i farten kom jeg på en reklame for golf eller volkswagen tror jeg det er?! :hmm: Er hvertfall to små gutter som sitter på en trapp, og leker at de kjører bil. Han ene tar helt av, og holder tonen til det uendelige uten å puste. Han andre sitter bare å måper. Drit bra reklame, holdt på å omkomme av latter første gang.

 

Ellers har vi jo som sagt vg-reklamene med "the man" (nordlendingen).

 

"Doffen har daua" var jo en slager da den rullet over skjermen.

Endret av Gnomenz
Lenke til kommentar

De eldre lotto-reklamene FTW! :w00t:

Uansett ligger mange morsome reklamefilmer rundt omkring på nettet, som enten ikke har blitt sendt på norsk TV, eller rett og slett er for drøye for TV i det hele tatt! :)

 

edit @ Chokke : Har sansen for den: "Maos lille røde i gult", jeg også. :) Er faktisk ganske likt virkeligheten til tider.

Endret av bigben247
Lenke til kommentar

var reklame for en chips der gutta sitter hjemme i sofan, så kommer det en danser inn og synger "thunder in the sky thunder in the sky" genialt morsomt as!!! elsker den!! Hopper rundt som en gal og fyrværkeri og helt texas.. fett as.

 

Men selvfølgelig, freia porøs melkesjokolade, så myk at den smelter i munnen. En serie smertfulle reklamer as!! AU!!

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...