Skogli Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hei. Jeg har begynt å spille America's Army nå og lurer på om det finnes noen norske klaner. Har ikke funnet noen enda... Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vi er ikke bare norske, men har norske medlemmer. http://www.team-increment.com/ Dog er vi alle over 20 og de fleste militære folk. Når det sto på som værst i Irak var noen av oss der, for å si det sånn. Vi tar i mot nye medlemmer, men bruker god tid til å bli kjent med de håpefulle og ser på oss selv som en gjeng venner. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Skal ta kontakt med dere når PC-en min er fikset. Er forholdsvis ny i American's Army, men skal bli en god sniper / SF Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 www.atfreeforum.com/norops Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) NSS ( Norges spesial styrke) har en AA klan, vi trenger medlemmer så hadde vært fint om du tokk kontakt. Nettsiden er nede akkurat nå men du kan kontakte med på Xfire der jeg heter closing, eller send en mail til [email protected] Endret 21. mars 2009 av evenandreas Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 -NorOps- klanen trenger mange medlemmer!!!! gå til HER for mer info!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå