abene Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fire søk i ett Dogpile.com er en metasøkemotor som søker i flere søkemotorer samtidig. Du kan bruke den til å søke i både Google, Yahoo MSN og Ask Jeeves. Du kan også sammenligne søkene i de ulike søkemotorene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 OG hva er vitsen med dette? Det holder vel med Google? Google finner alt(som er verdt å finne) Lenke til kommentar
Dafe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 OG hva er vitsen med dette? Det holder vel med Google? Google finner alt(som er verdt å finne) Ja, det tenkte jeg også Lenke til kommentar
G Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Dette kunne dere godt skrevet en test artikkel over slik at vi slipper å prøve det ut selv først. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 OG hva er vitsen med dette? Det holder vel med Google? Google finner alt(som er verdt å finne) Ja, det tenkte jeg også Jeg også Ser bare ikke vitsen med noe annet enn Google Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Foretrekker vel egentlig google (search history er helt genialt) men google søker ikke i mp3, men det gjør denne her. Og den er mye bedre enn altavista sitt mp3 søk hvor man må lete etter mp3 filen på siden den er på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå