abene Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flere klager over Vista-navnet Det er ikke bare ett selskap som klager over navnet som Microsoft har valgt på sitt neste operativsystem. To organisasjonar mener navnet til en programvare de bruker har for stor likhet med Vista-navnet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal tro om noen går til sak mot M$? Vi får vente og se. Jeg liker ivertfall ikke navnet. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Enten kommer det navnet til å koste Microsoft dyrt .. err.. koste kundene dyrt, eller så døper de det om. Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Vista navnet er både teit og tydeligvis mye brukt. Er det kanskje på tide å bytte navn, Microsoft? Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) longhorn er et bedre navn enn vista,og skulle det ikke hete noen av delene, for xp og xt navna er brukt opp tross allt ,hmm hva med windows alchemist eller windows universe. bare et forslag. Endret 4. august 2005 av frode20 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg synest M$ kan lage til en poll der brukere kan stemme om de liker de nye navnet eller ikke, eller en poll der folk kan stemme på noen forslag til nye navn. (på hjemmesiden til M$ selvsagt) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvem bryr seg med hva det heter? Er et forb@nna OS Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg synest M$ kan lage til en poll der brukere kan stemme om de liker de nye navnet eller ikke, eller en poll der folk kan stemme på noen forslag til nye navn. (på hjemmesiden til M$ selvsagt) Noe sier meg at de har det litt mer gjennomtenk. De fleste som går inn på en slik poll vil være allerede kaprede kunder/pirater, og ikke folk som skal verves til ny windows. Tviler på at navnet blir endret. Blir nok noen rettsaker eller noen tidlige forlik, som gir mye penger til de små organisasjonene, men bare noen små dråper for MS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå