Mauro Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Heisann, Er det noen som har bilde av dette tastaturet i real life ? På skrivebordet liksom ? Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jepp,er ganske fornøyd med dette Tastaturet,den dagen dette blir ødelagt skal jeg bestille et nytt et! merket etter jeg hadde brukt dette en stund så er de vanlige tastaturene så rare og trukke på http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_lan/c.jpg http://img.photobucket.com/albums/v315/mr_lan/f.jpg Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Steike! Det var kjapt! Tusen takk! Det ser nydelig ut... Er det usb eller ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jada, det er USB på de nye versjonene (Som sikkert er den du har kjøpt ) Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jepp det er usb på den..det medfølger sån overgang fra usb til PS/2! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 jepp,er ganske fornøyd med dette Tastaturet,den dagen dette blir ødelagt skal jeg bestille et nytt et!merket etter jeg hadde brukt dette en stund så er de vanlige tastaturene så rare og trukke på Bruker du ikke musematte?! Iiiiik!!!1!!11 Jaja, ser iallefall fint ut det tastaturet. Har egentlig lyst på det, men mer lyst på "OLED tastaturet". Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 bruker en svart func mus matte som jeg kjøpte på Microplex.men her var jeg hos en kompis. så jeg glømte musmatta! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Dette er kulere IMO. Endret 4. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Tastaturet mitt er bedre enn deres. Endret 4. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Then all the forum users went back To Topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå