Skurupu Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Season 2-quiz Selv fikk jeg dette resultatet: Your answers were 100 per cent correct. Congratulations. You are a genius. There's not much Red Dwarfian that gets past you! Endret 4. august 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Aldri hørt om det engang Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Aldri hørt om det engang Ikke jeg heller, men i mangel på noe bedre å gjøre så tok jeg testen. Jeg må begynne å tippe på langoddsen eller noe sånt, for dette er skremmende: Your answers were 80 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er |--------------------------| så stor fan. Så litt på det når det gikk på nrk2, det er/var fett Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 10 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? close the quiz Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 100 per cent correct. Congratulations. You are a genius. There's not much Red Dwarfian that gets past you! Mmmm, Red Dwarf! Har alle episodene her. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Fikk bare 40% :/ Jeg er stor Red Dwarf fan! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er selv stor fan, men scora bad drit kul serie faktisk Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 100 per cent correct. Congratulations. You are a genius. There's not much Red Dwarfian that gets past you! Må vel innrømme at jeg jukset litt, takket være mouse-gestures. Men Red Dwarf er en genial serie, har faktisk sesong 1-7. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kun 70% korrekt! Genial serie, men synd damen ikke har sansen for denne typen humor, må sitte og se på i mørket... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 90 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 30 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? Aldri hørt om serien en gang. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 0 per cent correct. Hmmm, Hva er dette? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Your answers were 100 per cent correct. Jeg er en stor fan Digger engelsk humor! Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Your answers were 30 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? jeg hveit ikke hva det er en gang Endret 4. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hey-hey.... 3 riktige..... *stolt* Gjetta på alle.... Gadd ikke engang lese spørsmåla... Er HELT blank... Your answers were 30 per cent correct. Sorry, not good enough this time. Why not try again? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå