SolidBluR Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Jeg har et gsmart mini2, men det har ikke blitz. Men ser man på LCD displayet i lyset sidelengs, så ser man et blitz ikon + noen andre ikoner som ikke blir brukt. Hvorfor er det der? Bruker det LCD displayet til et annet kamera? Har det muligheten til å oppgraderes? Vet noen noe om dette? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 de kommer vel sikkert med en liten utbyggings pakke snart ... hadde vert tøfft med blitz og større batteri Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Håper det kommer før høstens mørke tar på!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Jeg tror ikke det kommer noen oppgraderingspakke til kameraet. Hvis jeg får tak i en billig blits så vurderer jeg å modifsere kameraet selv. Skal poste hele greia hvis det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 sendte en mail og spurte, her er svaret: Dear customer, I am so sorry, but there is no flash for this camera modell! Regards Mustek-Support kan jo hende han ikke visste d da, men d burde vært mulig, hadde vært sinnsykt tøfft! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 jeg har oxo sett disse ikonene på den måten. har du fått frem blomster ikonet når du har på macro? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har kanskje tenkt å kjøpe meg det kameraet... Er det verdt pengene? Det kunne vært kult å ha et lite digitalt kamera sammen med det gamle kompakt-kameraet mitt fra 1700-tallet... :sad: Er det "bra" til den prisen? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 ja det er vert det ... kameraet er bra .. er ikke så ille som folk sier det er i "mørket" men er dårlig det ikke er blitz da :sad: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Så det er bra, bortsett fra i dårlig lys? Jeg har hørt at det blir dårlige bilder fordi kameraet er vanskelig å holde i ro. Eller blir det bra bilder, hvis du har bra lys? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 ja hvis du klarer å holde kameraet i ro er det veldig bra bilder ... Lenke til kommentar
kdog Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 jeg har sett bilder tatt med det, å det er ikke bra sammenlignet med andre kamera, men til den prisen er det jo OK. det finnes jo webcams som tar bedre bilder.. mustek bruker sikkert LCD-skjermen til andre modeller som har bla. blitz.. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Har selv dette kameraet, det blir for mye rødskjær i bildene men dette kan du rette på med Photoshop, kjør autolevel og autocolor på bildene da blir de bra. autolevel = Shift+Ctrl+L autocolor = Shift+Ctrl+B Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Mitt kamera av samme type har jeg tilgode å ta ett bilde som jeg er fornøyd med... Har en bekjent som har samme kamera, men han får mye bedre bilder, tror det er noe galt med mitt :sad: Jeg holdt kameraet fast på en ikke bevegelig gjenstand og tok bilde av en kamerat og det ble VELDIG uklart så at jeg holder kameraet stille eller ei tror jeg ikke er problemet her. Dette var inne i en Rimi butikk med "butikk-lys" vet ikke om det holder, men da er kameraet EKSTREMT kresen på lys. Ikke fornøyd med kjøpet nei! Kommer ikke til å bry med å sende det i retur, da hiver jeg det heller i søppla Komplett er ikke akkurat de letteste alltid når det gjelder retur, de vil sikkert si det er min feil... Nå ligger det under pulten min og støver ned. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Så det er med Photoshop med kameraet? Hvilket kamera er best? : HP120: http://www.elkjop.no/CE19149.html Mustek Gsmart II: http://www.digitalkamera.no/tester/mustek_...ini2/index.html Mustek er billigere, 0,3 mer egapixel, vet ikke om noe som er bedre på HP? Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 8. august 2002 Del Skrevet 8. august 2002 Nei Photoshop følger desverre ikke med Mustek kameraet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Kan ikke du teste det HP photosmart 120 og vise oss noen bilder og fortelle om kameraet? Selv om det har litt lavere oppløsning og man må kjøpe batteriladder og minnekort(4MB=vits) i tillegg så kan det jo være bedre i og med at det har blitz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå