Gå til innhold

Hvordan legge på seg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oioi... Det var da veldig undervektig gitt ! 70 kg på en som er 180 er minimum spør du meg.. Som sagt, de gangen du spiser, spis deg kanonmett.

Feil!

Jeg er 181, 65kg. Kjønner ikke hvordan du kan finne på at jeg "" veie 70+

Kan gjerne legge på meg 1 kg eller 2 med muskler til, men ... er fornøyd med 'sixpacken'- som den er :hrm:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hva dere whiner etter, ikke noe galt med å være tynn... :shrug:

Ikke lett å "dra damer" når ribbeina står rett ut. De blir nesten redde for å bli spiddet av dem, hvis du gir dem en klem. :p

Men helt seriøst... Det ser mindre pent ut. Det er bedre å være lubben, enn tynn.

Lenke til kommentar

Det å dra damer har ingenting med hvordan kroppen ser ut. Har man en fin modellkropp får man bare dratt fine blonde modelldamer uten hjerne til å tenke rasjonellt og intelligent. Så jeg ser ikke på det å være tynn som noe negativt idet hele tatt. Det eneste jeg ikke liker med det er at det vanskelig å finne klær som passer og ingen dresser greier jeg å fylle ut på en bra måte.

Selv har jeg en knallbra dame og har vært sammen med hun i over to år og vi har det knallbra sammen! Alt handler om hvordan man prater med damene hva man prater om.

Damer fungerer på en helt annen måte enn gutter og damer blir gjerne interessert om man gjør det motsatte av det alle andre gutter gjør. F.eks om man ser en fin dame som man vet alle gutter sikler eller og drømmer om, så IKKE gjør det samme! For da vil denne damen like deg for den du er og ikke føle seg som et stykke kjøtt. DET liker damene! Det å dra damer handler kun om hva man gjør ut av det og på hvilken måte man går fram og trenger ikke å ha noe med utseende å gjøre idet hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...