Loomy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kunne jo kjøpt sånn Weight Gain 4000 eller hva det nå heter. Har en tjommi som går og gnasker på det, og han har i hvert fall blitt større (kan nok gi masse styrketrening en del av æren også). Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tren styrke, prøv med gainere, spis mye sunn mat også, spise usunn mat for å legge på seg kan i tillegg være skadelig.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Har en kompis sjøl som ikke har evnen til å legge på seg stort. Han har gått på gainer et par ganger og gått opp fra 65 - 70 kg, men etter kuren går han fort ned igjen. Det er litt kjipt forn. Han spiser riktignok ikke enormt med mat, men han spiser heller ikke lite vil jeg si. Jeg tror nok at etter hvert som åra går så blir det lettere å legge på seg. Ferdig med all vekst i kroppen osv osv. Samtidig går jo forbrenninga ned. Endret 4. august 2005 av Kurt P Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Broren min er circa akkurat lik meg og han er snart 40! Går jo an med steroider da eller kanskje noe lignende i svakere form. Har hørt om et middel legene bruker på kreftpasienter som ligner insulin eller noe sånt. Noe med at kroppen egentlig lager dette stoffet selv etter forbrenning osv, men med dette så hopper man på en måte over og legger på seg kjapt. Regner med det er trygt også for det er jo et legemiddel. Har hørt om noe som heter Kalvegodt også. Noe bøndene gir kyrne sine som vistnok er tørrmelk eller mer det samme som proteinpulver og sånt. Mye mye billegere også isåfall. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om en har høyt stoffskifte er det stort sett ikke annet å gjøre enn å vente til en blir eldre. -Om en virkelig vil bli større er nok trening av muskler eneste måte Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Forbrenningen vil sikkert ikke minke når du blir eldre.. Pappa, som er over 50 år, klarer fortsatt ikke å bli spesiellt tykkere enn tynn.. Halvbroren min som er over 20 blir heller ikke tykkere.. Jeg som snart er 17, klarer heller ikke å bli tykkere.. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ser at mange har samme problemet. Det har jeg også Litt tynn er jeg, ønsker å bli litt "kraftigere" Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kan ikke si jeg syns synd på han... Må da være et "luksusproblem"... Tenk på alle overvektige som sliter med å gå ned i vekt.... Men OT: han kan dra til svinesund og kjøpe masse godis, brus og øl.... Det pleier som regel å synes på vekta.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Om en har høyt stoffskifte og klarer ikke bli større så er snop ikke en god ide. Tren heller Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Sliter med samme problemet. Jeg spiser mat regelmessig, veldig mye godt (som i sjokolade, potetgull etc.) og drikker mye brus. Men jeg går ikke opp i vekt... EDIT: Med en gang jeg rører en muskel så raser jeg i vekt. Litt skummelt egentlig. Endret 4. august 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Rapsolje er sunt, drikker han 1 desiliter får han i seg ca 900kalorier, det er mye. Men må ikke drikke det konsertrert eller så mye i slengen, då blir han værende på do. Bedre å spise sundt og mye enn mye usunt. Kan også kjøpe vektøkninspulver i helsekost butikker og på nettet. men dette bør tas i tillegg til vanlig mat. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Forbrenningen vil sikkert ikke minke når du blir eldre.. Pappa, som er over 50 år, klarer fortsatt ikke å bli spesiellt tykkere enn tynn.. Halvbroren min som er over 20 blir heller ikke tykkere.. Jeg som snart er 17, klarer heller ikke å bli tykkere.. Forbrenningen går betydelig ned når man blir eldre. Fra 30års alderen og opp. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er 17år 180ca høy å veier 50kg trener 2 ganger i uken å har tydeligvis en alt forhøy forbrenning, har prøvd å spise alt muli, å nå går det opp til over 1brød om dagen å 5 måltider.. er dette normalt ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jo oftere du spiser, desto høyere forbrenning får du. vil du bli fetere. spis 2 ganger om dagen, men kjempe mye de to gangene. så kan du gå rundt å spise usunne ting som mellom måltider. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er 17år 180ca høy å veier 50kg trener 2 ganger i uken å har tydeligvis en alt forhøy forbrenning, har prøvd å spise alt muli, å nå går det opp til over 1brød om dagen å 5 måltider.. er dette normalt ? Har en venn som har akkurat de samme målene og veier for lite selv. Mitt tips er å spise mye og å trene for å bli mer sulten. Et tips som hjelper for noen er melk. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er 17år 180ca høy å veier 50kg trener 2 ganger i uken å har tydeligvis en alt forhøy forbrenning, har prøvd å spise alt muli, å nå går det opp til over 1brød om dagen å 5 måltider.. er dette normalt ? Oioi... Det var da veldig undervektig gitt ! 70 kg på en som er 180 er minimum spør du meg.. Som sagt, de gangen du spiser, spis deg kanonmett. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 jo oftere du spiser, desto høyere forbrenning får du.vil du bli fetere. spis 2 ganger om dagen, men kjempe mye de to gangene. så kan du gå rundt å spise usunne ting som mellom måltider. Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Maidz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det pleier å gi seg i når du nærmer deg tretti, men da må du passe på at du ikke hiver innpå, da blir du feit. Skjer jo ikke med alle, men du får håpe. Jeg har det ikke sånn trur jeg, 186 og 65,5 kilo. Har en liten brusvom. Drikk brus, ikke cola, da får du bare diabetes. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Skal drikke mere melk å spise enda mere da.. men skal man spise før eller etter man har trent ? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 1. Junkfood er en dårlig og farlig metode å gå opp i vekt på - du legger på deg mye fett som ikke hjelper noen, samt du risikrerer å stå på stedet hvil (ikke vektoppgang). 2. Skal du gå opp i vekt så må du tenke litt bredt. Kosthold, hvile og trening er de viktige tingene du må se på da. Mye proteiner, karbohydrater og fett er viktig (snakker ikke om burgerfett). Å gå opp på vekt med grandiosa er heller ikke tingen. For min del kan jeg godt spise hver andre time når jeg trener. 3. Kjøp deg noen mass gainers fra f.eks proteinfabrikken, og ta en shake et par-tre ganger dagen (ihvertfall når du trener) 4. Ta to-tre ss rapsolje i hver av shakene dine / flytende måltider. Og sist men ikke minst. Det er ikke noe som heter å IKKE legge på seg. Legger du ikke på deg spiser du enten galt eller for lite. Har du høy forbrenning? Ditt problem - spis mer. P.s Har selv vært i denne situasjonen, og måtte opp på en 7000kcal dagen for å gå opp. Det er en tøff, hard og slitsom vei, men det er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå