Gå til innhold

Hvordan legge på seg?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har en venn som har sinnsykt høy forbrenning.

Han er ikke tynn, men han er undervektig. Han har lyst til å legge på seg noen kilo, men vet ikke helt hvordan. Han har prøvd å spise mye usunn mat og godt + drikke brus hver dag. Han legger ikke på seg i det hele tatt.

Så da spør jeg dere; Hvordan kan han gå opp i vekt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter i samme bås som han og vekten nekter å røre på seg. Sinnsykt frustrerende! Har spist en del hamburgere i sommer, men vekten blir på 65kg. Hvor gammel er han? Har hørt at man legger på seg når man blir litt eldre, men jeg er snart 21 og lurer på hva "litt eldre" vil si :hmm:

Lenke til kommentar
Sitter i samme bås som han og vekten nekter å røre på seg. Sinnsykt frustrerende! Har spist en del hamburgere i sommer, men vekten blir på 65kg. Hvor gammel er han? Har hørt at man legger på seg når man blir litt eldre, men jeg er snart 21 og lurer på hva "litt eldre" vil si :hmm:

Han er 18 år

184cm

68 kilo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

En kamerat av meg hadde/har samme problemet. Han kom aldri frem til en løsning. Var hos leger og homopater, men ingenting funket. Det eneste han oppnådde var å anskaffe en mager liten vomm. Mitt forslag er at han skal trøkke i seg store fettholdige måltider ofte, men det sier vel seg selv. Han bør spise mye etter 19:00 for da er forbrenningen lav.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kan ikke kalles et problem, men vil han legge litt på seg så er det ikke å spise usunt som er løsningen. Be han heller begynne å trene styrke.

Må spise usunt også. Masse fett.

Lenke til kommentar

Jeg har nøyaktig samme problem. Jeg prøvde karbohydrater og protein kurer samtidig som jeg trente hardt og det fikk jo en virkning da. Jeg ble mer massiv og sterkere, men det vistes ikke på meg. Da var ikke poenget oppnådd for min del. Jeg driter i om jeg har muskler osv, jeg vil bare bli tykkere!

Så kontaktet jeg Mobech og han sa at det beste for å legge på seg er å spise masse karbohydrater og protein men det er viktig å ikke trene faktisk! Ligg helst helt i ro og se masse tv! :w00t:

Leste også i Vi Menn at man kan legge på seg av å spise store doser mørk skjokolade og masse øl, men det aller viktigste er vel at kroppen har nok d-vitamin tror jeg. Uten det kan ikke kroppen ta opp fettet eller noe sånt like lett. Sikkert det som gjorde at jeg ikke la på meg, pluss at jeg trente vekk det jeg la på meg da..

Skal prøve igjen senere i høst! Kan gi tilbakemelding om det da!

Lenke til kommentar

Skal man legge på seg må man spise mer enn hva man forbrenner. Hvis man spiser mye loff, hamburgere, pomfri, potetgull, sjokolade, og drikk mye brus og andre ting som inneholder sukker. Og ikke bevegdeg så mye :thumbup:

Eller

Som dem sier her, begyn og tren litt styrke. Kan også kjøpe weight gainer, som består av proteiner og karbohydrater. Mye sunnere, og i tillegg ser bedre ut. :D

Lenke til kommentar
Har en venn jeg også. Han er 14 år og veier 37 kilo.

Må være morsomt å gå rundt å bære på han. Jeg hadde i allefall brukt han som EZ-stang. ^^

Hehe. Bruker å hoppe trampoline sammen med han og han flyr flere meter opp. :p

Lenke til kommentar

Det er ikke lett å legge på seg når man har høy forbrenning, men den kommer antagelig til å gi seg i 0 års alderenn. Onkelen min spiste et helt brød med pålegg til lunch og han var tynn som en flis. Jeg har brukt 2 uker på å legge på meg en kilo og jeg spiser til jeg blir kvalm og begynner å brekke meg. Hvis du finner et system så si i fra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...