laPANTHA Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:38 ]</font> <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:41 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:41 ] Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hadde ei jalla mus med 2 hjul engang trur det var trust Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Hadde engang en mus med to trinnløse scrollehjul. Det ene brukte jeg til vertikal scrolling, og det andre til horisontal scrolling. Funka fint. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 a4 tech har noen muser som har to scrollehjul.. fås kjøpt på clas ohlson. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 har en trust 'ami mouse scroll pro' som har to scroll hjul som begynner å drage på årene. er forsåvidt ikke 'state of the art' i oppbygning og utforming men den fungerer greitt med både horisontal og vertikal scroll. på spill er den sånn ca middels god, ikke noe å annbefale men fungerer viss du ikke har høye krav i det området eller ikke har noe annet så gjør den jobben :wink: psilocybe, si meg en ting, det bildet du har i siggen, har du bildet med hele motivet? dem nonnene ser ganske tøffe ut i gummi nonne drakt og gass maske. er vel ikke noe sado/S&M greie vel? håper ikke, er ikke min 'ting' :wink: uansett, jeg har kunnet ha tenkt meg å sett orginal bildet :smile: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 hvor ofte får du bruk for å scrolle horisonalt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Det er jo bra om du har lav oppløsning på skjermen. (1024x768 eller mindre) Jeg hadde også en mus med to hjul en stund. Tror den het A4tech 4d+ eller noe sånt. Horisontel scrolling funket fint, men jeg hadde ikke så vveldig mye bruk for den (kjørte 1152x864. Nå har jeg to skjermer med oppløsning på til sammen 2048x768 og en helt annen mus. Lenke til kommentar
laPANTHA Skrevet 4. august 2002 Forfatter Del Skrevet 4. august 2002 [ Denne Melding var redigert av: laPANTHA på 2002-09-04 03:38 ] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. august 2002 Del Skrevet 4. august 2002 Quote: Den 2002-08-04 05:28, Prelude skrev:psilocybe, si meg en ting, det bildet du har i siggen, har du bildet med hele motivet?dem nonnene ser ganske tøffe ut i gummi nonne drakt og gass maske.er vel ikke noe sado/S&M greie vel? håper ikke, er ikke min 'ting' :wink:uansett, jeg har kunnet ha tenkt meg å sett orginal bildet :smile: http://home.no/psilocybe/nuns.jpg Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 "dem nonnene ser ganske tøffe ut i gummi nonne drakt og gass maske. er vel ikke noe sado/S&M greie vel? " Nei, det er den nye offisielle uniformen til de katolske nonnene, pålagt av paven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå