ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hallo, nå er jeg lei mitt raidmax kabinett å skal modde det litt FØR NÅ Så da tenkte jeg å skjære ut det som er fjernet i fronten å sette inn vindu der. Vil dette bli bra ? har røde leds som lyser der også. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kommer til å bli bedre enn det som er der originalt ja, definetivt Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Kommer til å bli bedre enn det som er der originalt ja, definetivt ok, skal se om jeg får taki plexi så moddes det Lenke til kommentar
Mr.Salemonsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hmm. Lurer på om jeg skal gjøre det samme med Mitt Raidmax Cobra Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hmm.Lurer på om jeg skal gjøre det samme med Mitt Raidmax Cobra Funker sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 blir i alle fall bedre en originalen som nevnt tidligere Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei du! Har tenkt å gjøre det samme selv, dvs. å fjerne fronten å erstatte den med noe annet. Hvordan fikk du den av? Jeg mener, det går jo ledninger der.. er det pes å få de av eller? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 bakpå, alså hvis du lukker opp luken så er det sånne greier man kan presse inn å da kommer fronten fram så er det bare å sku ut de 4 skruene som er der, ledsene er løse så er det bare å få de fram så er fronten av lette greier.. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 :!: skal ikke mye til for å få raidmax til å se bedre ut en orginalt Lenke til kommentar
Decline Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Fjernet den nå... hadde allerede løsnet den, men det var ledningene jeg var litt usikker på... Du skal ha vindu der? Tenker jeg sprayer litt jeg.. sølv kanskje? Har svart kabinett... Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Slik ser den ut nå.. skal se om jeg fårtaki plexi.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 har samme kabinett bare i gult, har også tengt til å gjøre noen med frontren og det var ikke en dum idè! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 har samme kabinett bare i gult, har også tengt til å gjøre noen med frontren og det var ikke en dum idè! jeg vet jeg mangler bare plexi, her jeg bor er det umulig å skaffe plexi, månokk kjøpe fra internett Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Så en på LAN en gang som hadde gjort dette. Det ble i hvertfall ikke fint. Håper du kan få det til å se finere ut da! Han hadde brukt masse lim og drit som hadde klint seg utover plexien. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Så en på LAN en gang som hadde gjort dette. Det ble i hvertfall ikke fint. Håper du kan få det til å se finere ut da! Han hadde brukt masse lim og drit som hadde klint seg utover plexien. Jeg har tenkt på bruke lite lim å skjule det så lite som mulig må bare skaffe plexi først Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 jeg vet jeg mangler bare plexi, her jeg bor er det umulig å skaffe plexi, månokk kjøpe fra internett Netshop har plexi: http://www.netshop.no/aspx/produkter.aspx?...53&g2=380&g3=35 Startet på samme prosjekt selv før jeg gikk over til en mer drastisk forandring. Front-moddeworklog: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...hl=raidmax&st=0 Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Bestilte plexi fra netshop Må si jeg er fornøyd me resultatet, har også radiatoren i toppen nå.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 oftopic: hva med å settte "netting" der i stede for plexi glass?? tror det kunne blitt bra;) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 joda. ble en del bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå