Gunnar B Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Plukket opp denne havarerte øyenstikkeren under en kajakk tur og fikk tatt noen bilder mens den satt på hånden å tørket seg. Har redigert bort et par fingre. Synes ikke resultatet ble så ille men, det er kansje noen som har en mening om det. Bildet er tatt med Nikon coolpix 5600 med blits og macro. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Schtilig bilde. Liker detaljene på øyenstikkeren. Når det gjelder fjerningen av fingre, er det endel "gråhvite" flekker der jeg antar en finger eller to har vært. Burde ikke være noen stor sak å fjerne. Ellers, kult bilde Likte spesielt fargene i det jeg tror er øynene på "dyret"! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva er de flekkene i det svarte på bildet ?? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har ikke sett de flekkene før jeg satte skjermen min lysere, kan sikkert redigere det bort. Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 de flekkene må hvertfal fjernes. ellers synes jeg bildet ditt var bra. jeg tar ca aldri insektbilder, men det her var ikke av de værste jeg har sett akkurat. fokuseringen er veldig bra. man kan nesten telle alle hårstråene hvis man vil. synd vingen er ødelagt og greier da... men men, sånn er da naturen. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Tror det ble bedre nå. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Tror det ble bedre nå. Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Utrolig tøft bilde!! ..va bare det e ville si Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Fint bilde! Liker godt fargene på øyenstikkeren, bakgrunnen og utsnittet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå