Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) LP-plater, helst gammel dritt. Bilde taes nå. Edit: Orket ikke grave frem flere, men er altfor mange hundre til. Klikk for fullsize, mye kos der. Endret 4. august 2005 av Goophy Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler på datamaskiner blant annet... Jeg har 5 maskiner der hvor bildet er tatt (det er bare 4 på bildet), 4 på Lillehammer og 3 hjemme, pluss en bærbar fra hjelpemiddelsentralen. Det blir... 13 maskiner (med skjerm, tastatur, mus osv) (grøss). Alle virker. Og i tillegg kommer alt utstyret som hører til, blant annet 4 laserskrivere, 2 scannere, diverse modem, HUB-er, routere, høyttalere, joysticker, tape-stasjoner og 3 pappesker med forskjellige løse deler (harddisker, CD-ROM, kort osv.) Og selvfølgelig (jeg vil helst ikke vite hvor mange meter) med kabel. Samler også på gamle radioer, båndopptakere, plater (33, 45 og 78), Beta-video, 16mm film, mobiltelefoner og masse andre tekniske ting. "Det er vel ingen her som har en platespiller å selge meg? Jeg har bare 5 fra før." (ironisk ment) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler på tomme 1-liters Tine sjokomelk-kartonger. Bilde kommer snart! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Samler på penger Bilde ? Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Jeg samler på Zippoer, dog kun de sjeldnere utgavene av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå