Gå til innhold

Den store "samlingen din" tråden!

Gamlemor

Anbefalte innlegg

Her kan alle poste samlingene sine av diverse ting! Alt fra frimerker til fly:p

Her er reglene:

1. Det skal ikke være ekkelt, sånn som busemenn og liknende:p.

2. Vær snill

Da starter jeg med min samling av colakorker, har egentlig bre latt dem ligge i jakkelomma mi, så oppdaga jeg nå at jeg har "kjempe" mange !:p

Begynte i starten av sommerferien. Har en frimerkesamling fra da jeg var liten, men den er alt for stor, trenger 15-16 sider for den, og det blir vel litt kjedelig?

Edit: Endra regel2 siden alle ignorerte den :p og den var litt dum.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen.

Obs: har ca like mange VHS'er, men de orker jeg ikke å ha kontroll på lenger. De ligger i diverse esker atm.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen.

No offence, men har du under 200 filmer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

No offence, men har du under 200 filmer?

Nei, jeg har ca 500 filmer. ;)

DVD'er?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ca 260 DVD'er, 250 VHS'er, noen laserdisc + 2 BETA.

Uansett så synes jeg at kvalitet > kvantitet.

Edit: jeg og samlet på snusbokser, hadde 920 bokser. Venter fremdeles på å få bilder + film tilsendt av en kamerat. Stay tuned.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nei, jeg har ca 260 DVD'er, 250 VHS'er, noen laserdisc + 2 BETA.

Du din rike faen har ikke flere filmer enn meg. Jaja, du har et år på deg å gjøre det godt igjen. Du var i militæret i fjor, jeg skal i år.

Edit: "rike faen" er positivt ladet. ;)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun 2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets).

Edit: Kanskje like greit at Conan kommer i "Donaldformat" siden det begynner å bli trangt om plassen i hyllen.

post-63-1123119175_thumb.jpg

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun 2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets).

Sweet. En meget kul ting å samle på.

Lenke til kommentar
Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun  2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets).

Edit: Kanskje like greit at Conan kommer i "Donaldformat" siden det begynner å bli trangt om plassen i hyllen.

Pen samling :D

Mine blader ligger bare i 4 store esker og slites istykker.

BTW har sverd på veggen ved "samlinga" mi jeg og :w00t:

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...