Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Her kan alle poste samlingene sine av diverse ting! Alt fra frimerker til fly:p Her er reglene: 1. Det skal ikke være ekkelt, sånn som busemenn og liknende:p. 2. Vær snill Da starter jeg med min samling av colakorker, har egentlig bre latt dem ligge i jakkelomma mi, så oppdaga jeg nå at jeg har "kjempe" mange ! Begynte i starten av sommerferien. Har en frimerkesamling fra da jeg var liten, men den er alt for stor, trenger 15-16 sider for den, og det blir vel litt kjedelig? Edit: Endra regel2 siden alle ignorerte den og den var litt dum. Endret 4. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Slike korker heter faktisk "gorker". Bare så du vet det. Min favorittgork er "Gaffel i øyet, assa" eller "Indianarane kjem!" Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Slike korker heter faktisk "gorker". Bare så du vet det. Vet, men tørte ikke å skrive det:P Edit: leser da pondus! (Var noen faktasoder om gorker der) Endret 4. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eg arva over 1000 figurer av frosker av ekskona til fattern (norges største samling, faktisk), men eg orker ikkje å gå opp på loftet for å hente dei no. Skal huske på det når morgendagen kjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Samler på film: Bildet er over et år gammelt, så jeg har ganske mye mer nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen. Obs: har ca like mange VHS'er, men de orker jeg ikke å ha kontroll på lenger. De ligger i diverse esker atm. Endret 4. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen. No offence, men har du under 200 filmer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen. No offence, men har du under 200 filmer? Nei, jeg har ca 500 filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler og på film. Må få ut fingeren å laste inn de siste 60(+) filmene en dag, men frem til den tid så er dette samlingen. No offence, men har du under 200 filmer? Nei, jeg har ca 500 filmer. DVD'er? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 wh1te du har jo samling på snusbokser også... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Nei, jeg har ca 260 DVD'er, 250 VHS'er, noen laserdisc + 2 BETA. Uansett så synes jeg at kvalitet > kvantitet. Edit: jeg og samlet på snusbokser, hadde 920 bokser. Venter fremdeles på å få bilder + film tilsendt av en kamerat. Stay tuned. Endret 4. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Nei, jeg har ca 260 DVD'er, 250 VHS'er, noen laserdisc + 2 BETA. Du din rike faen har ikke flere filmer enn meg. Jaja, du har et år på deg å gjøre det godt igjen. Du var i militæret i fjor, jeg skal i år. Edit: "rike faen" er positivt ladet. Endret 4. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bare vent til studielånet kommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Bare vent til studielånet kommer. I dare you. I double-dare you motherfucker! Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun 2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets). Edit: Kanskje like greit at Conan kommer i "Donaldformat" siden det begynner å bli trangt om plassen i hyllen. Endret 4. august 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun 2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets). Sweet. En meget kul ting å samle på. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Er litt glad i tegneserier jeg. Har komplett Spawn(norsk), nesten all Pondus fra 2001 og utover og sist, men ikke minst: Conan-samlingen, mangler kun 2-7 1985 for at den skal være komplett(utenom pockets). Edit: Kanskje like greit at Conan kommer i "Donaldformat" siden det begynner å bli trangt om plassen i hyllen. Pen samling Mine blader ligger bare i 4 store esker og slites istykker. BTW har sverd på veggen ved "samlinga" mi jeg og Endret 4. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg samler ikke på materielle ting som colacorker, jeg samler på minner. For det meste triste minner, o.l. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Samler på LP-plater av gamle progrock band. Har nesten alle LP-platene av Genesis med Peter Gabriel i førsteutgave. Pluss noen av Yes og Beatles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå