TLZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) lattis. Folk har en tendens til å le av det de ikke forstår. (Nei, har ikke kuttet meg selv, men kan faktisk forstå det.) Ikke det at det er noe galt med emo-humor, så ikke det morsomme i HalTan's inlegg. Kan også nevne at det å kutte seg kan være et forsøk på å få kontrol over smerten igjen, en greier kanksje ikke å kontrolere den psykiske smerten, men man greier å styre den fysiske(som da tar over for den psykiske). Det gir en følelse av kontrol. Paradoksalt nok så blir mange rett og slett avhengie av å kutte seg(det mister altså kontrol over hva de holder på med). Endret 6. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ladies and gentlemen, we have got a winner! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) Ladies and gentlemen, we have got a winner! http://img271.imageshack.us/img271/398/175671026hm9aj.jpg Let me guess, Goooogle Imagesearch? Syns fortsatt http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=4606214 er det beste hittil. Endret 6. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Let me guess, Goooogle Imagesearch? Nei, Scream-forumet. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 AhAHAHAHHAHAHAHhHAA! Goophy's er en KLAR vinner! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Ladies and gentlemen, we have got a winner! Nja, mer tragisk-goth enn emo. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ladies and gentlemen, we have got a winner! Nja, mer tragisk-goth enn emo. Emo, goth... Potata, potatoe.. (elns) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Holder med HalTan, fekk mykje sterkare assosiasjoner til goth enn EMO. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Må si meg enig med Ha|tan her, denne "knivglade, sinte, deprimerte og o'så harde" herremannen minner meg mer om den gjevne deppe-gother enn en EMOslask. Bring on the EMO's! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Nja, mer tragisk-goth enn emo. Når du sier det så, må nok være enig med deg der gitt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Følte at den passet her.... Endret 7. august 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 lattis. Folk har en tendens til å le av det de ikke forstår. (Nei, har ikke kuttet meg selv, men kan faktisk forstå det.) Ikke det at det er noe galt med emo-humor, så ikke det morsomme i HalTan's inlegg. Kan også nevne at det å kutte seg kan være et forsøk på å få kontrol over smerten igjen, en greier kanksje ikke å kontrolere den psykiske smerten, men man greier å styre den fysiske(som da tar over for den psykiske). Det gir en følelse av kontrol. Paradoksalt nok så blir mange rett og slett avhengie av å kutte seg(det mister altså kontrol over hva de holder på med). jeg syntes fremdeles at det er latterlig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Pete Townshend, emo? WTF? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Pete Townshend, emo? WTF? Viss du har hørt noko som helst av The Who skjønner du sikkert godt kvifor han la ut dette bildet, men det gjorde derimot ikkje eg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hæ? The Who er ikke emo. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hæ? The Who er ikke emo. Keke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå