christer-R Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Jeg ble emo den dagen dette skjedde: Men ikke nok med det, det skjedde faktisk i hele 8 (åtte) fag Endret 5. august 2005 av christer-R Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tipper det er fortjent. Endret 5. august 2005 av TLZ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 He-he...følte meg nesten litt emo selv, etter og ha sett den filmen som ble postet her. Vinylplater og hettegenser.....der har du meg Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 "" brukes ofte i sammenheng med ironi og spøker.... (men det kan ikke alle vite?) Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 "" brukes ofte i sammenheng med ironi og spøker.... (men det kan ikke alle vite?) Jeg vet det, men det du skrev er uansett ikke kult. selv om du har med smilefjes med dårlige muskler i tunga. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Dummeste jeg har hørt. Gir man faen i et fag fortjener man ikke karakter. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Dummeste jeg har hørt. Gir man faen i et fag fortjener man ikke karakter. Vel, akkurat det kommer an på læreren. Se på meg, jeg ga faen i matte i tiendetrinn. men likevel ble det en treer på eksamen. Edit: Nå har det sklidd ut her, jeg stopper nå. Endret 5. august 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Det kommer ikke an på læreren om du fortjener karakter eller ikke. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Dummeste jeg har hørt. Gir man faen i et fag fortjener man ikke karakter. Vel, akkurat det kommer an på læreren. Se på meg, jeg ga faen i matte i tiendetrinn. men likevel ble det en treer på eksamen. Edit: Nå har det sklidd ut her, jeg stopper nå. Tipper christer-R var en skulker som sto på gatehjørnet med "siggen i kjeften". Det jeg mener er at det var nok ikke bare leksene og følge med i timen han ga faen i. Endret 5. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det kommer ikke an på læreren om du fortjener karakter eller ikke. Poenget hans var vel at noen lærere kan vurdere feil, men så vil jeg tro at når man har falt SÅ lavt så har man ikke brydd seg mye... Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Knust som et tacoskjell Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Finn en feil. Endret 5. august 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Finn en feil. Edit: Faen, du redigerte det. Men du glemte ´ over e allikevel. Endret 5. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Dummeste jeg har hørt. Gir man faen i et fag fortjener man ikke karakter. Vel, akkurat det kommer an på læreren. Se på meg, jeg ga faen i matte i tiendetrinn. men likevel ble det en treer på eksamen. Edit: Nå har det sklidd ut her, jeg stopper nå. Tipper christer-R var en skulker som sto på gatehjørnet med "siggen i kjeften". Det jeg mener er at det var nok ikke bare leksene og følge med i timen han ga faen i. Da tipper du veldig feil... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 http://www.google.no/search?q=selvskading&...b-NO:unofficial For guds skyld you whiners, les! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Da tipper du veldig feil... Så lenge du har møtt opp på et par prøver, svart i timen når man blir spurt, og vist at man har en arbeidsbok, så har man ihvertfall karaktergrunnlag. Gjør man mindre enn dette forsvinner karaktergrunnlaget. Ergo må man gjøre ekstremt lite for å få 'Ikke karaktergrunnlag' i 8 (!) fag. (det lukter litt skulk spør du meg) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 hva er poenget med selvskading? Et alternativt utløp for smerte (psykisk smerte). lattis. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Tipper det er fortjent. Spis knoke. Det er aldri fortjent. Finn en feil. Edit: Faen, du redigerte det. Men du glemte ´ over e allikevel. Fordi innlegget skulle ha en feil det. Ble feil med to Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå