Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har du hørt om en hel dose humor? Det virker ærlig talt ikke sånn. Nei, jeg vet ikke hva humor er. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jan-Erik: Jeg forstod ikke det siste innlegget ditt helt. Det jeg mener er at selvskading som regel ikke trenger å tas så forbanna alvorlig. Likevel er jeg sterkt i mot at det skal latterliggjøres, noe jeg ser en liten tendens til. Leser du igjennom flesteparten av innleggene mine finner du ei humor... Jeg illustrerte et typisk emo eksempel, ananas dro det heeelt ut på viddene og du dro det enda videre. Så da gikk diskusjonen på lidelse enn det latterlige.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg var egentlig ganske OT, det kan jeg være enig i, for jeg hoppet egentlig inn i diskusjonen på AnAnAs sin side. Vi er sikkert litt enige alle sammen. For the record så kutter 1 av 4 jenter seg... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg var egentlig ganske OT, det kan jeg være enig i, for jeg hoppet egentlig inn i diskusjonen på AnAnAs sin side. Vi er sikkert litt enige alle sammen. For the record så kutter 1 av 4 jenter seg... Se første 2 innlegga mine, så se de andre. Det er ikke latterligjøring, det er endring av mine. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Har du hørt om en hel dose humor? Det virker ærlig talt ikke sånn. Nei, jeg vet ikke hva humor er. Jeg skjønner det. Det var desverre synd for deg med tanke på at hele denne threaden har en god pose med barberblader i seg. Ups. Jeg mener god del humor i seg. Endret 4. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 *riste på hodet* Det er greit at noen kutter seg men ikke hvis.... kem pokker er dere til å avgjøre om det er greit og en lidelse eller ikke? Når ble det forresten kult å mobbe andre pga de har det vondt eller bare vil ha oppmerksomhet? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Emo -- Lidelse Tegnestift -- Tatovering Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 wow denne tråden tokk en dramatisk vending noen av de siste innleggene fikk meg virkelig til å tenke Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Just Did It! </mood-relief> Endret 4. august 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg er litt skremt jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har vi ikke allerede hatt en kutte-diskusjon på forumet? Jeg fikk litt deja-vu av whiningen til visse medlemmer. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har da vært et par sånne diskusjoner før ja. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Er jeg EMO fordi jeg ikke gidder å klippe håret og hører på Lifehouse nå og da? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Life is pain, life is only pain, there is only blackness, you conformists just dont know what real pain is. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Life is pain, life is only pain, there is only blackness, you conformists just dont know what real pain is. Hørte jeg South park.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er forskjell på sjølvskading og å vere emo da. Emo-folk har stygg sveis òg. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Emo-folk har stygg sveis òg. Kaiern plukker blåveis Et hår Dratt fram, øyet det når. En emosveis Skjuler en bedrøvet blåveis Farget Gjerne blått Kjempeflott Eller grønn Fy faen, så skjønn Nok en emosveis Kaiern plukker blåveis. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hva er poenget med selvskading? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) hva er poenget med selvskading? Å skade seg selv. Neida. I mange tilfeller virker det som om det blir gjort for å få oppmerksomhet.. Endret 5. august 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 hva er poenget med selvskading? Et alternativt utløp for smerte (psykisk smerte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå