Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 We've got a live one! Remember kids, it's down the street, not across the road. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Trenger ikke å ha et ønske om å dø selv om man kutter seg. http://www.helsenytt.no/artikler/selvskading.htm Det der er faktisk veldig utbredt, veeeldig utbredt. Sjønner det rett og slett ikke. Og like patetisk hver gang. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 en liten film how to be emo Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg liker AFI, det er EMO... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Trenger ikke å ha et ønske om å dø selv om man kutter seg. http://www.helsenytt.no/artikler/selvskading.htm Det der er faktisk veldig utbredt, veeeldig utbredt. Sjønner det rett og slett ikke. Og like patetisk hver gang. Ja..skjønner det bare ikke. Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 en liten film how to be emo Hahe. Den er genial. Dashboard Confessional er mest emo, btw. np: Dashboard Confessional - If You Can't Leave It Be, Might as Well Make It Bleed Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg liker AFI, det er EMO... Rettelse, AFI var emo. Du må nok stå i med barberbladene om du skal bli skikkelig emo gutten min. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Ohhh, det er så pent! Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om. Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil også være emo - Lær meg! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg liker AFI, det er EMO... Rettelse, AFI var emo. Du må nok stå i med barberbladene om du skal bli skikkelig emo gutten min. Har kun barbermaskin, but i'll give it a try.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om. Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse. Nå går du på tynn is frøken...Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd. Det er lett å se hvem og hva du forsvarer her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om. Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse. Nå går du på tynn is frøken...Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd. Det er lett å se hvem og hva du forsvarer her... Det er ikke noe å være klar over. Du driter deg ut når du sier det du sier. Kanskje du har hatt en tur innom helvete men det har tydeligvis ikke åpnet øynene dine for en dritt når du kun kommer med pur oppgulp. Endret 4. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om. Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse. Er virkelig smerte en måte å komme seg ut av en annen smerte? Er barberblad og plusåra det rette? Dessuten. Det er prat om ''emo-kids'' som ikke vet bedre. Legger ved et dikt, jeg. Emosjonelle De er grelle Deppa for ikkeno' Så lenge de får se blod Barberblad Tatt fra bad Skjære i kjøtt Kjøtt er forresten bløtt Kniv går inn Blod forsvinn! Sitte å sutre og gråte Sånn skal det låte! Noe herk, spør du meg Død og blæh DØ PÅ DÆH! Diktet er ikke ment til noen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ill cut of my arm so i feel on top. The boys will love me! Det er ikke dét det er snakk om i det hele tatt, og du er jævlig trangsynt. Det er ikke vits i å prøve og forklare deg hvorfor engang, for sånne som deg latterliggjør alt uansett. Du burde ikke dømme noen som har en lidelse du ikke vet noe som helst om. Er ferdig i denne tråden nå, og snakk gjerne om teite emo-folk, men ikke døm de som virkelig har en lidelse. Nå går du på tynn is frøken...Du er ikke klar over hva jeg har vært borti, hva jeg vet og hva jeg har opplevd. Det er lett å se hvem og hva du forsvarer her... Det er ikke noe å være klar over. Du driter deg ut når du sier det du sier. Kanskje du har hatt en tur innom helvete men det har tydeligvis ikke åpnet øynene dine for en dritt når du kun kommer med pur oppgulp. Det er ikke snakk om meg. Det er derfor jeg selv sier: jeg skjønner det ikke. Men hva JEG har opplevd og hørt fra svært svært nære "folk" av meg så sitter jeg igjen med samme inntrykk. Inntrykk = trygghet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Denne tråden tok jo helt av... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nå vet jeg akkurat hvordan jeg skal bli emo! Takk, LIRS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå