Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at dere alle ble voldtatt av en emo som barn? Var det en emo som drepte foreldrene deres mens han utførte den ultimate emo klisjene, han kuttet seg?

 

Jeez, skjønner ikke hva alle har i mot emoer, de plager ikke meg der de går. Greit nok at de ser helt fucka ut med sminken, arrene og at musikken suger, men man trenger ikke å skrike det til de hele tiden? ><

Lenke til kommentar
Er det slik at dere alle ble voldtatt av en emo som barn? Var det en emo som drepte foreldrene deres mens han utførte den ultimate emo klisjene, han kuttet seg?

 

Jeez, skjønner ikke hva alle har i mot emoer, de plager ikke meg der de går. Greit nok at de ser helt fucka ut med sminken, arrene og at musikken suger, men man trenger ikke å skrike det til de hele tiden? ><

7107335[/snapback]

 

titt 2 poster opp..

min søster er emo... og ja hun har plaget meg med det helt til hun flyttet ut for vel 5 mnder siden.

Lenke til kommentar
Emoer er jordens avskum, kvifor? Av den enkle grunn av at de klager over at alt, so fucking get over it and kill yourself....

7107867[/snapback]

 

Håper du ikke mente at jeg burde det :ermm: Er på ingen måte emo, men skjønner rett og slett ikke hvorfor alle, på død og liv skal hate de.

Minner meg om alle shitkidsa som hater bush, fordi det er pop, eller de som hater usa fordi det er pop.

 

Jaja, hate emo greiene dør nok ut de og.

Lenke til kommentar
Emoer er jordens avskum, kvifor? Av den enkle grunn av at de klager over at alt, so fucking get over it and kill yourself....

7107867[/snapback]

 

Håper du ikke mente at jeg burde det :ermm: Er på ingen måte emo, men skjønner rett og slett ikke hvorfor alle, på død og liv skal hate de.

Minner meg om alle shitkidsa som hater bush, fordi det er pop, eller de som hater usa fordi det er pop.

 

Jaja, hate emo greiene dør nok ut de og.

7107994[/snapback]

 

folk synes de er irriterende fordi de klager så mye

 

folk som klager mye er irriterende

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Emo er ikke nødvendigvis selv kuttere, men jeg tror mange er, og de klager ikke på alt.

Emo folk er bare veldig følsomme og deprimerte til tider. Emo er ikke noe verre en gotere scene kids og punkere. Blir så jævlig sur på sånne idioter som ser ned på andre fordi de er annerledes, finn litt mer ut om hva dere snakker om FOR FAEN!

Lenke til kommentar
Jeg er emo:cool:  Og ikke tro at jeg kutter meg selv!  :hrm:  Jeg er heller ikke veggis!  :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er:

Fuck you and go to hell!  :whistle:

7106109[/snapback]

Hadde heller ikke forventet at du var tøff nok til og kutte deg sjøl. Ca 2% av emokidsa kutter seg selv, resten bare later som.

Lenke til kommentar
Jeg er emo:cool:  Og ikke tro at jeg kutter meg selv!  :hrm:   Jeg er heller ikke veggis!  :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er:

Fuck you and go to hell!  :whistle:

7106109[/snapback]

Hadde heller ikke forventet at du var tøff nok til og kutte deg sjøl. Ca 2% av emokidsa kutter seg selv, resten bare later som.

8973081[/snapback]

Det der var dratt rett ut av rævhølet ditt. Kom med fakta eller fuck off.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest en del her så ser jeg hvor latterlige noen kan være.

Mange av dere som misliker emoer aner ikke hva dere snakker om.

De som sier at emo musikken er så ræva vet anntageligvis ikke hva

emo musikk er, det er ikke bare hva emoer hører på.....

Og så er de som overhodet ikke vet hva som er goter eller emo....

En goter er filosofisk og åpent sinnet for ting, har noen kjenne tegn som

f. eks sorte klær (alle går ikke kledd sånn).

Det sies at emoer ikke kutter seg selv selv om det er det som har blitt

kjenne tegnet, det er nok mange som kutter seg men ikke alle.

Emoer sitter ikke å griner og klager på verden, de er veldig følsomme og

viser lett følelser. De går heller ikke kledd i kun sort, håret er jo relativt enkelt

å kjenne igjen(kort hår dekker ett øye helst sort) Sminke er også en stor faktor.

Lenke til kommentar

emoene i klassen fiksa et band til å spille på skolen vår. makan til bråk og støy. dere skulle sett emoene (wannabees only) hoppe av glede og rope ut. så kommer den kuleste lærern inn og hører på da (60 åring). så bestemmer han seg for å følge emo-strømmen, så han begynner å hoppe og dunke med hue opp og ned. hahaha, da lo jeg godt.

enden på "konserten" var at to av guttane i bandet kyssa. det fikk opp humøret kan man si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...