TheOats Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat?? 6872477[/snapback] La meg gjette du er emo selv? 6876050[/snapback] Jeg tror det samme, dette blir snart en Emo VS REAL persons war! 6885345[/snapback] Tror du også jeg er emo nå?? Ok ditt valg. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) liker ikke emoer jeg heller.. skjønenr ikke hva de holder på med tar på seg stygge klær for og skille seg ut og liker og kutte seg selv.. virker som om du blir emo for og skaffe deg venner akkurat som noen starter og røyke fordi "alle andre" gjør det starter noen og gå med pshyco klær og sminke. helt opp til en selv men virker som om det er den nye punkerstilen (ungdomsopprør ftw) Endret 19. september 2006 av potetgullmannen Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) liker ikke emoer jeg heller.. skjønenr ikke hva de holder på med tar på seg stygge klær for og skille seg ut og liker og kutte seg selv.. virker som om du blir emo for og skaffe deg venner akkurat som noen starter og røyke fordi "alle andre" gjør det starter noen og gå med pshyco klær og sminke. helt opp til en selv men virker som om det er den nye punkerstilen (ungdomsopprør ftw) 6897085[/snapback] Hver sin mening. Men at de gjør det for å få venner er ikke unikt. "Vanlige" likre å være "vanlige" for å få "vanlige" venner, samme med gothere, metall folk, contry folk osv. Tingen er vel (mener jeg) att alle disse "gruppene" gjør det for å få venner de mener er riktige for dem eller like som dem, folk de liker for å so det enkelt. Endret 19. september 2006 av The O Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 (endret) Endret 20. september 2006 av Saftis Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 AD/DC er ikke emomusikk, derfor kvalifiserer han seg ikke som emo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Vil bare påpeke at Juliess er ei lita Emo jente, hu har innrømt det selv Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er også en liten emokid, forskjellen er bare at jeg hører på mye grommere musikk og virker mere sint Ingen som tør å kalle deg emo da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg er også en liten emokid, forskjellen er bare at jeg hører på mye grommere musikk og virker mere sint Ingen som tør å kalle deg emo da 6899251[/snapback] Emo faan Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Emo faan 6899258[/snapback] Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Emo faan 6899258[/snapback] 6899287[/snapback] Glad i deg Equerm Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Emo faan 6899258[/snapback] 6899287[/snapback] Glad i deg Equerm 6899298[/snapback] Glad i deg også Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Adam Brody er ikke emo! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Kunne vert emo med det blikket, men han har ikke den rette sveisen, holdningen og ac/dc er ikke emo! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er ganske emo. Også onanerer jeg mye og ukontrollert. Er det en sammenheng? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er ganske emo. Også onanerer jeg mye og ukontrollert. Er det en sammenheng? 6915843[/snapback] Det har å gjøre med at hormonene dine, EMOer har spesielle hormoner som heter "emopilvixa" disse forårsaker blandt annet depresjon, kåthet, kåthetoverfor samme kjønn, dårlig musikksmak, teit oppførsel og barnslighet. Heldigvis har du bare noen av symptomene så du har ikke fått så store doser emopilvixia ut i blodet ditt enda, om det skulle skje kan du forvente å få alle disse symptomene Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Jeg er ganske emo. Også onanerer jeg mye og ukontrollert. Er det en sammenheng? 6915843[/snapback] Vel, siden du både runker og drikker maling, kan jeg avkrefte at du er emo. Lenke til kommentar
emoxcore Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er emo! Og ikke tro at jeg kutter meg selv! Jeg er heller ikke veggis! :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er: Fuck you and go to hell! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er emo! Og ikke tro at jeg kutter meg selv! Jeg er heller ikke veggis! :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er:Fuck you and go to hell! 7106109[/snapback] EMO.... Peke å le ! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 Jeg er emo! Og ikke tro at jeg kutter meg selv! Jeg er heller ikke veggis! :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er:Fuck you and go to hell! 7106109[/snapback] Haha, fantastisk. Er jo ikke rart at folk har noe imot emoer med den holdningen der, fantastisk. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 (endret) jeg er litt trist over at det finnes mennesker som går rundt og er emo. ja, jeg kan akseptere folk som går med stygge klær, hører på teit musikk og oppfører seg generelt utenfor det jeg kaller normalt. men de kan nå for helvete holde det for seg selv. alle jeg vet om som er det jeg vil betegne som emo, går rundt å klager til MEG om hvor galt det er å leve, og at de har lyst å ta selvmord og må kutte seg for å lindre indre smerte de selv har påført seg, ved å støte fra seg alle potensielle venner med det jeg vil karakterisere som fiendtlig oppførsel!! DET ER PLAGSOMT! DERFOR LIKER JEG IKKE EMOER! Endret 19. oktober 2006 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå