Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!

Anbefalte innlegg

Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat??

6872477[/snapback]

La meg gjette du er emo selv? :roll:

6876050[/snapback]

Jeg tror det samme, dette blir snart en Emo VS REAL persons war!

6885345[/snapback]

Tror du også jeg er emo nå??

Ok ditt valg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

liker ikke emoer jeg heller.. skjønenr ikke hva de holder på med :p tar på seg stygge klær for og skille seg ut og liker og kutte seg selv.. virker som om du blir emo for og skaffe deg venner akkurat som noen starter og røyke fordi "alle andre" gjør det starter noen og gå med pshyco klær og sminke. helt opp til en selv men virker som om det er den nye punkerstilen (ungdomsopprør ftw)

Endret av potetgullmannen
Lenke til kommentar
liker ikke emoer jeg heller.. skjønenr ikke hva de holder på med :p tar på seg stygge klær for og skille seg ut og liker og kutte seg selv.. virker som om du blir emo for og skaffe deg venner akkurat som noen starter og røyke fordi "alle andre" gjør det starter noen og gå med pshyco klær og sminke. helt opp til en selv men virker som om det er den nye punkerstilen (ungdomsopprør ftw)

6897085[/snapback]

Hver sin mening.

Men at de gjør det for å få venner er ikke unikt.

"Vanlige" likre å være "vanlige" for å få "vanlige" venner, samme med gothere, metall folk, contry folk osv.

Tingen er vel (mener jeg) att alle disse "gruppene" gjør det for å få venner de mener er riktige for dem eller like som dem, folk de liker for å so det enkelt.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Jeg er ganske emo. Også onanerer jeg mye og ukontrollert. Er det en sammenheng?

6915843[/snapback]

Det har å gjøre med at hormonene dine, EMOer har spesielle hormoner som heter "emopilvixa" disse forårsaker blandt annet depresjon, kåthet, kåthetoverfor samme kjønn, dårlig musikksmak, teit oppførsel og barnslighet.

Heldigvis har du bare noen av symptomene så du har ikke fått så store doser emopilvixia ut i blodet ditt enda, om det skulle skje kan du forvente å få alle disse symptomene

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg er emo:cool:  Og ikke tro at jeg kutter meg selv!  :hrm:  Jeg er heller ikke veggis!  :!: LOL, men er emo forde... Dette er til de som ikke respekterer emo'er:

Fuck you and go to hell!  :whistle:

7106109[/snapback]

Haha, fantastisk. Er jo ikke rart at folk har noe imot emoer med den holdningen der, fantastisk.

Lenke til kommentar

jeg er litt trist over at det finnes mennesker som går rundt og er emo. ja, jeg kan akseptere folk som går med stygge klær, hører på teit musikk og oppfører seg generelt utenfor det jeg kaller normalt. men de kan nå for helvete holde det for seg selv. alle jeg vet om som er det jeg vil betegne som emo, går rundt å klager til MEG om hvor galt det er å leve, og at de har lyst å ta selvmord og må kutte seg for å lindre indre smerte de selv har påført seg, ved å støte fra seg alle potensielle venner med det jeg vil karakterisere som fiendtlig oppførsel!! DET ER PLAGSOMT! DERFOR LIKER JEG IKKE EMOER!

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...