Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rare er jo at alle disse såkalte emoene og black metall folket er ikke "orginale" lengre. De er ikke unike eller spesielt annerledes, fordi det er så sykt mange andre som kler seg og oppfører seg likt som dem for tiden. Vist det handler om å skille seg ut i fra mengden så ville jeg heller hoppet rundt i en rosa bunny drakt. Det er orginalt..

Lenke til kommentar
Ikke vær redd. Emoene skyr god musikk.

6871090[/snapback]

Med tanke på Him, KoRn og Green Day så tror jeg du traff spikeren på hodet.

6872386[/snapback]

Det finnes JÆVLIG mange emo-band som er i vinden for tiden.

 

Du greier ikke å nevne et eneste ett.

 

Fantastisk, du utviser stor viten som hva emo er! :)

 

 

Men du har forsåvidt helt rett.... mesteparten av emo-musikken(Bullet for my Vallentine, My Chemical Romance, Hawthorne Heights, From First To Last, Ashes to Ashes....) suger.

 

Jeg blir seriøst kvalm av sånt, selv om de kan være kule i blant...

6877752[/snapback]

Jeg nevnte de bandene som er nevnt her. Besides, de du nevnte er emoband, det betyr ikke at det er de bandene emoene vi snakker om hører på. Jeg er kommet i kontakt med en del gjennom venner her i Trondheim, og de hører på tidligere nevnte band, ikke BfmV eller MCR.

 

Jeg snakker kun utifra egne erfaringer, ikke noe jeg har lest på urbandictionary eller hørt fra andre. Hvis du har motstridende info, så er det greit; men ikke vær arrogant, det kler meg mye bedre.

Lenke til kommentar
Når ble metall så mye bedre? de oppfører seg ikke så mye bedre blant folket. Skyr sola og bruker omtrent bare mørke klær.

6878192[/snapback]

Hey jeg sa ikke at metal folk er bedre. Jeg sa metal er bedre.

 

CrazyKimmi=)

Rare er jo at alle disse såkalte emoene og black metall folket er ikke "orginale" lengre. De er ikke unike eller spesielt annerledes, fordi det er så sykt mange andre som kler seg og oppfører seg likt som dem for tiden. Vist det handler om å skille seg ut i fra mengden så ville jeg heller hoppet rundt i en rosa bunny drakt. Det er orginalt..

Tror ikke de bryr seg om hva som er orginalt, de bryr seg om hva de liker.

Går gjerne med nagler (bortsett fra om sommeren), men har også "baggy" militær (desert farget) bukse, alstå går jeg i det jeg vil å ikke hva andre vil.

Ok sikert noen som bare viser seg frem, men de er ikke representative. (tror jeg)

Lenke til kommentar

Dere som står frem som å kutte seg og grine for det minste må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne dere er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at dere blir rævpult av en spedalsk spermhval til dere sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

 

For å lese mer les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502826

Endret av CFD
Lenke til kommentar
Rare er jo at alle disse såkalte emoene og black metall folket er ikke "orginale" lengre. De er ikke unike eller spesielt annerledes, fordi det er så sykt mange andre som kler seg og oppfører seg likt som dem for tiden. Vist det handler om å skille seg ut i fra mengden så ville jeg heller hoppet rundt i en rosa bunny drakt. Det er orginalt..

6878254[/snapback]

Jeg går vel under Black metal folk, og tro det eller ei, jeg går ikke kledd slik jeg gjør for å være "spesiell". Jeg går i det jeg går i, av samme grunn som du går i det du går i, fordi jeg føler meg vel i det, og fordi det er det jeg liker.

 

Dessuten oppfører jeg meg ikke noe annerledes, noe som jeg mener gjelder for de fleste. Vi er ikke freaks :p

Endret av stakan
Lenke til kommentar
Dere som står frem som å kutte seg og grine for det minste må være det største, mest evneveiket nullet jeg noengang har vært så uheldig å rote meg borti. Det eneste jeg kan unne dere er et miserabelt liv med samtlige ekle tropesykdommer for så å dø en latterlig død. Måtte det skje ved at dere blir rævpult av en spedalsk spermhval til dere sprekker for så å bli puttet i en smelteovn der døren blir sveiset igjen og du brenner for evig og alltid

 

For å lese mer les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=502826

6878528[/snapback]

Steike du var flink til å utrykke deg ^^

Veldig voksent også :thumbup:

Edit: Det er den mest veslevoksene tråden jeg har sett.

"Ooo se på oss vi hater fjortiser og farger, her er vi voksene og vi har rett!"

 

CFD

Jævla idioter, dette er internett for faen. Kom dere vekk og få dere et liv.

...Sier han med flest innlegg på siden :roll:

Endret av The O
Lenke til kommentar
CFD

Jævla idioter, dette er internett for faen. Kom dere vekk og få dere et liv.

...Sier han med flest innlegg på siden :roll:

 

[02:18] Goophy: Skriv "Jævla idioter, dette er internett for faen. Kom dere vekk og få dere et liv." Jeg orker ikke logge inn.

 

Jeg arbeider kun under ordre ;) Det med "flaming team" som ble redigert vekk er jo bare en spøk som vi holdt på med i dec05. Jeg bruker sikkert like mye tid på datamaskinen som de fleste andre her inne.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...