flodhest Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg vil og være emo, derfor skriver jeg et dikt: med kniven skjærer jeg et kutt med håp om at mitt liv vil ta slutt mørket er min venn, sollys, FORSVINN jeg er hardcore EMO for the WIN! Endret 4. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eksen til Hylo, hun var visst et villdyr i senga. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg vil og være emo, derfor skriver jeg et dikt: med kniven skjærer jeg et kutt med håp om at mitt liv vil ta slutt mørket er min venn, sollys, FORSVINN jeg er hardcore EMO for the WIN! WIN. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Eksen til Hylo, hun var visst et villdyr i senga. Selvsagt! Legger herved ved et dikt for å minne dere om de harde stundene det var når hun slo opp. Jeg var en måke Hun var en kråke Kråke ikke like måke Kråke var brå, skjærte meg med sin ljå Jeg fikk smerte, digg som fy, jeg svede i mine egen sky av avsky Mine sår vil aldri leges, jeg vil altid preges Jeg er en nå en lamslått måke, trampet halveis ihjel av en måke, takket være en klump med tåke Blod strømmer Bakterier svømmer Kniven var søt Huden var bløt Jeg skar meg til de endeløse veier Akkurat som jeg pleier (hver dag) Jeg leker med død Det gir meg alt ved nød Skjær opp din hud Vis frem dine innvoller skrud Men er du tøff, eller kjemperøff Svelg et barberblad Helst på et bad Det gjør deg til et klosett av stål Uten mening og mål Mening med livet Sammens med resten av EMO-kollektivet Vi deler kniv, øks eller pistol Det går også med stol Så lenge det blør Helst til jeg dør Jeg har blitt eid av et hokjønn Et skikkerlig måsa-bjønn Min hunger for død Det er min nød Jeg går med en forpult stygg sveis og forferdelige klær Masse lær Hår som dekker hele fjes Fy faen det er pes Jeg tror jeg er tøff Men egentlig er jeg nasse-nøff Ligger å tenker uten mål og mening Tenke på ingenting Ligge med depressive følelser Deilig som fy, fyll hodet mitt med bly Før meg opp til den hellig gud Der vil jeg be om en øl eller to Så vil jeg gå på do Der vil jeg spørre Om jeg skulle tørre Har du en sigg? Så svarer kelnern, ''vil du ha et ligg?'' Øl, Sprit og brus Det gjør meg mindre bra Så jeg holder meg til te, saft og is Fordi jeg er en liten EMO-fis Gotisk og emosjonell makt Praktfull og må sees med forakt! La oss svinne hen Der blodet strømmer frem Ny piker taes med glede De vil ikke slippe min sado-vrede Uansett Det er fett Emosjonelle ruler. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) en dag er over, mørket faller på hm, hva skal jeg gjøre nå? kniven kutter, så brystene STRUTTER ÅÅhåhå, Martin Luther HIM er det eneste mitt øre tolererer når jeg med en skalpell, anus PENETRERER det er så deilig når kniven skjærer seg gjennom kjøtt og sener Det er ikke lett å være emo, skal jeg si dere. Endret 4. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jimmy eat World <3 No3n gutter som vi tastæ? PM _=GothgoddezzZ_14=_ FUCK YOU LOL @americanoZ :D:D Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ok, en idiotisk moderator likte visstnok ikkje bildet av baby-en min, så det er ikkje eksisterande lenger. Sterkt overdrevet IMO, men dei får jo berre kjøre på... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ok, en idiotisk moderator likte visstnok ikkje bildet av baby-en min, så det er ikkje eksisterande lenger. Sterkt overdrevet IMO, men dei får jo berre kjøre på... Det gjelder å holde det på et Politisk Korrekt Nivå. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Ok, en idiotisk moderator likte visstnok ikkje bildet av baby-en min, så det er ikkje eksisterande lenger. Sterkt overdrevet IMO, men dei får jo berre kjøre på... Det gjelder å holde det på et Politisk Korrekt Nivå. Selvfølgelig. En unge som sitter og gråter er langt i fra passande iflg. vårt lands normer og regler. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Sitter som et skall Har akkurat vært i fritt fall Ned mot det dype Nok til å få meg til å krype Nok engang Sitter jeg her Uten viten om hva jeg depper for For her går det faen meg utfor Hesten var utro Det gjorde meg lei Jeg ville drepe meg Barberblad og skum Sukker og slum Ølvom. Skrekkelige bilder Ufattelige kilder Døden kraftige tak Tok meg bak Med saks og tråd Mistet jeg min dåd Satans sjel tok mitt hår Han tok også mitt lår :\ Død er topp Liv er flopp Endret 4. august 2005 av Hylo Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) edit:denne har du aldri sett Endret 4. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Trenger ikke å ha et ønske om å dø selv om man kutter seg. http://www.helsenytt.no/artikler/selvskading.htm Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) *borte* Endret 4. august 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Trenger ikke å ha et ønske om å dø selv om man kutter seg. http://www.helsenytt.no/artikler/selvskading.htm Dette handler ikke om folk som faktisk lider av selvskading, det handler om den (latterlige) subkulturen som på død og liv skal være, og vise at de er, deppa, sinte, og lei av alt og alle til enhver tid. Pop-selvskading (med mye attåt), om du vil. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Trenger ikke å ha et ønske om å dø selv om man kutter seg. http://www.helsenytt.no/artikler/selvskading.htm Det der er faktisk veldig utbredt, veeeldig utbredt. Sjønner det rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå