Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Du beskreiv vel ca halve musikklinja på skolen vår nå...

Lenke til kommentar
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Du beskreiv vel ca halve musikklinja på skolen vår nå...

6872411[/snapback]

 

Bytt skole

Lenke til kommentar
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Hvorfor er det sjukt?

Noen er negative andre er positive.

Bare for de du ikke velger det betyr det ikke at du er bedre en dem (eller at de er bedre enn deg).

Dessuten høres un mere gother ut en emo (vist du ser bort fra bandene).

 

Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat??

Endret av The O
Lenke til kommentar

Vi kan jo også definere goldfinger som emo.. De er jo det skapunk bandet som synger mest om sine følelser. Her gjøres det ofte med et litt godt humør ,men det kan vell nesten kalles emo.. Her går det mest om damer og hvordan det er å bli dumpet.

 

Hvis dette blir kaldt EMO så skal jeg stå frem som Skapemo siden jeg liker goldfinger og har gjort det siden 99

 

Nei.. Jeg synes det blir dumt å omdefinere gammel musikk slik. Goldfinger ER og BLIR ska-punk.

Endret av CFD
Lenke til kommentar
off hater emoer, har ei jente på skulen som går rondt o lange svarte skjørt å heavy metall boots me nagler å alt faen, nagle armbånd, sekken er full av 666 å nightwish ting. svart sminke, feit, null venner, høyrer på KORN, EVANENCES, NIGHTWISH, PAPA ROACH osv, for gale... er sjukt

6872404[/snapback]

Og jeg hater folk som ikke klarer skrive ordentlig. :roll:

Lenke til kommentar
Hva er det emo-kids hører på forresten?

 

EMO music ;)

 

Jeg har en EMO cd i min samling faktisk; "Wave 103" fra GTA Vice City CD samlingen, men det er vel ikke akkurat slik musikk som forbindes med EMO's i dag. EMO musikken har nok forandret seg en god del de siste 20 årene.

 

Er foressten litt morsomt å høre hvordan GTA folkene kødder med EMO stilen på den CD'en der :p Qoute "What is new wave? Of course it's a look, but it's also an excuse to wear makeup"

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Syntes kanskje det er en smule spess, men syntes det er mer og mer vanlig no til dags. Man ser flere liksom. Er nesten blitt en "mote" greie. Men hater ikke de som velger å kle seg på den måten. Folk får være som de vil. Når man komme i prat med en såkalt "emo" så finner man fort ut at de er akkuratt som alle andre. Snille og greie vettu ;)

Lenke til kommentar
Ikke vær redd. Emoene skyr god musikk.

6871090[/snapback]

Med tanke på Him, KoRn og Green Day så tror jeg du traff spikeren på hodet.

6872386[/snapback]

Det finnes JÆVLIG mange emo-band som er i vinden for tiden.

 

Du greier ikke å nevne et eneste ett.

 

Fantastisk, du utviser stor viten som hva emo er! :)

 

 

Men du har forsåvidt helt rett.... mesteparten av emo-musikken(Bullet for my Vallentine, My Chemical Romance, Hawthorne Heights, From First To Last, Ashes to Ashes....) suger.

 

Jeg blir seriøst kvalm av sånt, selv om de kan være kule i blant...

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Edit: "Hater emoer"? WTF!! er de dårlige mennesker, har de gjort deg noe, kjenner du noen i det heletat??

6872477[/snapback]

La meg gjette du er emo selv? :roll:

6876050[/snapback]

La meg gjette du er dum?

Trener ikke å være en av delene for å argumentere. Synes han hadde så sinnsykt dårlige argumenter (det var ikke en gang et argument) at jeg ikke klarte å lavære å hakke på ham. Det er joe noe av det teiteste jeg har hørt.

Vist du enda lurer: Nei jeg er ikke emo. Jeg er mere spill nerd.

Edit:

Å jeg kan være kverulant.

Edit2:

Skjønner at det at jeg har link til Lenore animasjoner i signaturen kan være forvirrende.

Endret av The O
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...