Gå til innhold

Emo-kids, tre frem fra skyggene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Emoer vokser det fra seg. De blir deprimerte, søker oppmerksomhet, hører på HIM/Green Day og hater foreldrene sine, men til slutt vender de tilbake. Det er en fase sm alt annet.

Pappagutter forblir oppblåste og blærete hele livet.

6862306[/snapback]

Jeg hørte aldri på hverken HIM eller Green Day, men jeg hatet faren min. :)

Men jeg skal si meg enig i at generalisering er gøy.

Lenke til kommentar
Men jeg skal si meg enig i at generalisering er gøy.

6863901[/snapback]

Kjempegøy, så lenge ingen mener det seriøst :p

Alle røykere, foreldrehatere, selvskadere, med psykiske problemer, den og den sminka og mørkt ( og evt. med knallt underhår, pannelugg ol.) hår i ansiktet, er emo.

Og alle som hører på GreenDay, HIM, afi, lostprophets ++

Woho.

Lenke til kommentar
Personlig er jeg kjempe glad det ikke er mange emo-kids hverken i Asker eller Bærum da jeg bor begge steder. De er skumle og banker både meg og vennene mine opp.

6862698[/snapback]

Blir du og vennene dine banket av emoer? :!: Hvis en emo freak hadde prøvd å banke meg opp hadde jeg tatt en sidekick i ansiktet/magen hans :)

Lenke til kommentar
Blir du og vennene dine banket av emoer? :!: Hvis en emo freak hadde prøvd å banke meg opp hadde jeg tatt en sidekick i ansiktet/magen hans :)

6864080[/snapback]

Den eneste mennesketypen som er verre enn emoer og pappagutter er slike som deg; 14-årige gutter som snakker om å banke opp alle de ikke liker og stjeler sprit ifra pappas barskap.

Lenke til kommentar

Er 15 men emoer er vel kjent for å være ganske svake? Og nei stjeler ikke sprit fra pappas barskap. Og jeg sa "Hvis en emo hadde prøvd å banke meg opp". Det betyr ikke at jeg vil sparke til alle emoer jeg møter.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Er 15 men emoer er vel kjent for å være ganske svake? Og nei stjeler ikke sprit fra pappas barskap. Og jeg sa "Hvis en emo hadde prøvd å banke meg opp". Det betyr ikke at jeg vil sparke til alle emoer jeg møter.

6864132[/snapback]

Bra, bra.

De er nok ikke kjent for å være svake, men de er kjent for å være pasifister.

Lenke til kommentar
Har egentlig en "emo" et politisk syn og budskap, eller vil de bare tøffe seg for punkere ?

6864153[/snapback]

Punk var en samfunnsgruppe som ofte engasjerte seg i politikk og sto for noe (som oftest det motsatte av det de eldre sto for). Emo er, som navnet antyder, mer emosjonelt. De slår seg ikke nødvendigvis sammen, du finner ofte emoer for seg selv. Jeg tror ikke det er like stor gruppefølelse blant dem som andre grupper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...