Dynejonas Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er flere emoer i samme klasserom som meg nå De er rare i klartekst. Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det er flere emoer i samme klasserom som meg nå De er rare i klartekst. 6861627[/snapback] Se på dem som underholdning, følg med på hva dem gjør Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig ville jeg heller hatt en goth/emo enn en pappagutt ala Bærum. 6861530[/snapback] Du kan vel ikke være seriøs nå? Emoer er skumle. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig ville jeg heller hatt en goth/emo enn en pappagutt ala Bærum. 6861530[/snapback] Du kan vel ikke være seriøs nå? Emoer er skumle. 6862096[/snapback] Bortskjemte pappagutter er utrolig irriterende, mye verre enn emoer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig ville jeg heller hatt en goth/emo enn en pappagutt ala Bærum. 6861530[/snapback] WORD Steffe! Det er jo mange emojenter som er søte også da Dessuten er det vanligvis helt normale folk, ifølge meg så er de mere normale enn pappagutter fra bærum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Emoer vokser det fra seg. De blir deprimerte, søker oppmerksomhet, hører på HIM/Green Day og hater foreldrene sine, men til slutt vender de tilbake. Det er en fase sm alt annet. Pappagutter forblir oppblåste og blærete hele livet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Herregud... Emo-bølgen vasker over skolen vår...Masse ungdom som har lang lugg og kort ellers farget beksvart. Går rundt og røyker og sutrer og alt det der... Det er bare noen unger som sliter med å finne seg. Bryr meg ikke, men de ser ut som idioter. 6858705[/snapback] Vi går i samme klasse... Det er ufattelig stygt med unger som røyker og har kullsvart hår. Sånt brude bli forbudt... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Emoer vokser det fra seg. De blir deprimerte, søker oppmerksomhet, hører på HIM/Green Day og hater foreldrene sine, men til slutt vender de tilbake. Det er en fase sm alt annet. Pappagutter forblir oppblåste og blærete hele livet. 6862306[/snapback] Nå må du ikke snakke negativt om Green Day. De har gitt ut mange gode album! Dookie , Nimrod for å nevne noen. Nå skal det sies at vokalisten ser ut som en søppelhaug ,men kanskje man burde bli slik? Ser jo ut til å bli mer og mer populært. Men Hva er galt med å gjøre sitt opprør ved å sette seg bakerst i klasserommet og høre på Metallica , Iron Maiden , offspring og ikke minst Dire Straits? Samt å gi stort sett faen i skolegang og spille Diablo2 hele dagen? Kanskje 00 tallet vil bli husket for tiåret da EMO ble populært. Vil ikke si at 80tallet var revolusjon ,men heller en evolusjon. Klær på 80tallet passer omtrent like godt idag Endret 14. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) EDIT: poff.. vekk Endret 14. september 2006 av CFD Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig er jeg kjempe glad det ikke er mange emo-kids hverken i Asker eller Bærum da jeg bor begge steder. De er skumle og banker både meg og vennene mine opp. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig er jeg kjempe glad det ikke er mange emo-kids hverken i Asker eller Bærum da jeg bor begge steder. De er skumle og banker både meg og vennene mine opp. 6862698[/snapback] Pappagutt? :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig er jeg kjempe glad det ikke er mange emo-kids hverken i Asker eller Bærum da jeg bor begge steder. De er skumle og banker både meg og vennene mine opp. 6862698[/snapback] Du har nok mye å lære før du når opp til Jokke - Han klarer jo nesten å være troverdig til tider. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er fra oslo øst men har heller ingen positive inntrykk å melde fra om emo/goths Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Personlig er jeg kjempe glad det ikke er mange emo-kids hverken i Asker eller Bærum da jeg bor begge steder. De er skumle og banker både meg og vennene mine opp. 6862698[/snapback] Du har nok mye å lære før du når opp til Jokke - Han klarer jo nesten å være troverdig til tider. 6862752[/snapback] hva mener du? Synes du ikke det er skummelt å møte emo-folk du også? De ser jo ikke akuratt hyggelige ut? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 hva mener du? Synes du ikke det er skummelt å møte emo-folk du også? De ser jo ikke akuratt hyggelige ut? 6862764[/snapback] Emo har jo ikke noe med vold å gjøre, i hvert fall ikke mot andre enn seg selv. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) hva mener du? Synes du ikke det er skummelt å møte emo-folk du også? De ser jo ikke akuratt hyggelige ut? 6862764[/snapback] Emo har jo ikke noe med vold å gjøre, i hvert fall ikke mot andre enn seg selv. 6862796[/snapback] Kanskje ikke men de ser skumle ut. _Julenissen_: du er rar. Har du noe i mot meningene mine? Endret 14. september 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 _Julenissen_: du er rar. Har du noe i mot meningene mine? 6862809[/snapback] Du virker som en elendig parodi på vår alles kjære JoachimR. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå er det ingen nyhet at MagnusW er Jokke-wannabe. Jokke er ganske morsom han. Særlig fordi alle tar han så seriøst. Men dette ble bare flaut. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Nå er det ingen nyhet at MagnusW er Jokke-wannabe. Jokke er ganske morsom han. Særlig fordi alle tar han så seriøst. Men dette ble bare flaut. 6862872[/snapback] Hvorfor mener du at jeg er Jokke-wannabe? Hvorfor skal jeg "etterligne" eller prøve å være som en annen på et forum? Jeg har faktisk et liv, vet ikke om du har det jeg? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Aiaiai. Beskyldninger om at jeg ikke har noe liv! Da vant vel du diskusjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå