Veronica Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 EMO= Emosjonell....Sjekk deathboy på blink=EMO... 5527754[/snapback] Profilen deathboy er låst. Lurer på hvorfor Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Er ikke emo heldigvis og kjenner ingen emoer Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Godt det har blitt pustet nytt liv i denne tråden! Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bwhahahaha. Ledgendary Thread Status! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Hva er egentlig forskjellen på emo og goth? 4605919[/snapback] Lurer faktisk jeg også på. Tror gother gjør litt mere ut av seg, uten at jeg er helt sikker.. 6850696[/snapback] Er vel mer omvendt? Emokidz gnåler om selvmord, at de lider osv. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Nja, samtlige "gothere" jeg kjenner har en eller annen form for selvpåført kutt. Men dette er dog mote-gothere som ikke har rot i det "ekte" opplegget. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Får meg til å lure. Er de som er selvskadere av genuine psykiske grunner emo? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Heeah for en rå tråd. Det står respekt av ungdommen som lar håret gro, setter på Linkin park og sjonglerer med kjøttøksa - alle må jo finne en stil. Samme om det er sykdom eller skrik om hjelp - så sitter jeg med kaffekoppen å smiler og ber de kappe langs åra, og ikke tvers over - om de skulle bomme. Artige folk! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) *anger* Endret 13. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Oooh! Skriv på nytt Mushi!! Jeg fikk ikke lest det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Haha. jeg satt å tenkte litt på å jeg kanskje er skap-emo, men trakk tanken fort. Gidder ikke ha stempel Lenke til kommentar
Con Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er litt "skap-emo" og litt stolt av det faktisk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Det er ikke så vanskelig, men jeg laget likevel en guide til nybegynnere. Det finnes mer åpenbare eksempler på de forskjellige typene, men dette skal brukes som en liten hjelper til å se forskjellen. Enjoy. Endret 13. september 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg er skap emo! Men man må vere veldig tr00 om man skal merke det, dessuten er noen emojenter søte da Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 dessuten er noen emojenter søte da Kan si meg enig der, men bare noen :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Får meg til å lure. Er de som er selvskadere av genuine psykiske grunner emo? 6851934[/snapback] Samme lurer jeg på. Kjenner endel folk som har vært selvskadere eller fortsatt driver på. Men jeg ville ikke kalt noen av disse emoer, for di gjør det av psykiske grunner, som dengt av foreldrene hele livet, undertrykt etc. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Samme lurer jeg på. Kjenner endel folk som har vært selvskadere eller fortsatt driver på. Men jeg ville ikke kalt noen av disse emoer, for di gjør det av psykiske grunner, som dengt av foreldrene hele livet, undertrykt etc. 6854186[/snapback] Synst egentlig det er tullete å trekke selvskading inn i det temaet, det finnes mange som sliter virkelig med selvskading / selvmordstanker uten at de går kledd i sort og ser noe serlig ut som noen på det bildet SteffyBoy postet. Emo / goth hypen ser jeg personlig på som rebeller, samme som punk hypen på den tiden, det var for å vere rebelske og rive seg løs fra foreldrene sine Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Ved å skade seg selv så gjør de opprør? jaja var en måte å forklare det på.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Men da har di pinadø meg misforstått for smågoth er ikke rebelsk. punken var i sin tid rebelsk, Black Mættlerene i tidlig 90 tall var rebelsk, min gothere er ikke rebelske. Ingen reagerer på det utenom at de sammen med "de mindre pene" blir ekskludert fra tøffe-gruppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå