Fredrik Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hm, fant dette på pulten min i Naturfagen..Litt søt egentlig.. 5130548[/snapback] Sweet! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 HiTeCk: Trivium er ikke emo, men metal. 5130516[/snapback] Trivium er Screamo/Metal og såvidt jeg vet så kler de seg ganske likt Emo folket.. så det Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 http://z1c.zvhost.com/videos/0/124477_cbccf.wmv 5129835[/snapback] Æhæhæ! 5130019[/snapback] Adam and Andrew - The Emo Kid For dere som ville vite. Verdens mest geniale sang. Selv går jeg i svart, meeen har ikke stygg lugg, og har ikke svart hår, så... EMOer er artige. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 (endret) synes faktisk denne er skikkelig fin jeg I'm Not Okay (I Promise) Lyrics Well if you wanted honesty, That's all you had to say. I never want to let you down or have you go, It's better off this way. For all the dirty looks, The photographs your boyfriend took. Remember when you broke your foot from jumping out the second floor? I'm not okay. I'm not okay. I'm not okay. You wear me out. What will it take to show you that it's not the life it seems? (I'm not okay) I've told you time and time again, you sing the words but don't know what it means.( I'm not okay) To be a joke and look Another line without a hook. I held you close as we both shook. for the last time, Take a good hard look! I'm not okay. I'm not okay. I'm not okay. You wear me out. Forget about the dirty looks, The photographs your boyfriend took, You said you read me like a book, but the pages all are torn and Frayed I'm okay. I'm okay! I'm okay, now (I'm okay, now) But you really need to listen to me, because I'm telling you the truth I mean this. I'm okay! (Trust me) I'm not okay I'm not okay. Well, i'm not okay, I'm not o-fucking-kay! im not Okay im not okaay Endret 10. november 2005 av Anette_ Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg vil ofte kutte meg, virker litt deilig Men jeg gjør det ikke, er redd for at det kan føre til fæle ting. Jeg er hverken emo eller goth, bare en helt normal pc nørd med et ganske bra irl liv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 uberhunter, det er jo også en ting å tro kutting er. Jeg hadde ikke klart å skade meg selv på den måten tror jeg. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 synes faktisk denne er skikkelig fin jeg I'm Not Okay (I Promise) Lyrics *snip* My Chemical Romance er bra ja.. Men sjekk ut Senses Fail! www.sensesfail.com , der kan du høre et par samples. Hør Buried A Lie på siden! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan ikke se at det skal være noe positivt i å skade seg selv.. er vel like greit å få noen til å banke seg skikkelig opp så slipper du det tullet med å like å selvskade deg. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Så noen diskuterte Trivium lenger opp i tråden. De er ikke EMO, de er metal, og de kler seg som metalfolk Btw, sinnsykt fet video :!: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Anette, u r teh emo! *høre på Thursday* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Kan ikke se at det skal være noe positivt i å skade seg selv.. er vel like greit å få noen til å banke seg skikkelig opp så slipper du det tullet med å like å selvskade deg. 5136542[/snapback] Når man blir skikkelig lei kjenner man ikke smerte (Been there). Det å kutte seg selv føles godt da (Never been there). Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Diabolic Emo Destroyer Fin sang.. Endret 11. november 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Nja. Den var ikke så voldsom igrunn. De der har ikke sett mørket, de har bare slått av sine antenner. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 *le høyt* Så genialt! Må lagre det bildet Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Underoath, emo/screamo/metal Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Senses fail, emo. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. januar 2006 Del Skrevet 29. januar 2006 Nå EMO kom så ble det hele snudd på hodet, mannen ble offeret. Sur synging om at dama har dumpet deg 5100709[/snapback] Er ikke rett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå