Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 The slushie is always half-empty. =( Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 brevåpnere er ikke serlig skarpe Jeg har en pwn brevåpner. Det er bare din som sikkert er gimped. Kan være relevant at min var en plaster på såret gave fra smeden pga. forsinkelse i økseproduksjon. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 brevåpnere er ikke serlig skarpe Jeg har en pwn brevåpner. Det er bare din som sikkert er gimped. Kan være relevant at min var en plaster på såret gave fra smeden pga. forsinkelse i økseproduksjon. jeg har bare en vikingsverd-formet suvenir greie. den er ikke skarp. jeg vet hva du er troendes til å finne på med skarpe objekter. så hold den unna meg Lenke til kommentar
Paull Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Hva med Maniac i Mayhem da? Er han emo? Han her kanskje ikke helt stilen, men kutter seg så det holder i alle fall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Virker mer goth syns nå jeg, men rare folk uansett. Endret 21. august 2005 av rakib Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Maniac er som navnet til sier riv ruskende gal i hodet. Dvs at han er hverken emo eller goth, bare knalltøff! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tja, han er ikke så gal nå lengre Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tja, han er ikke så gal nå lengre Heia Jesus. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Tja, han er ikke så gal nå lengre Heia Jesus. Er han kristen da? Vet at dama hans er det, men Maniac? Neh. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Glint: Gikk da rykter om det ei stund, men eg er ikkje heilt oppdatert, så kanskje ikkje, nei. Endret 22. august 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Emo som i Emotiona, dvs. de er følelses mennesker. men jeg digger musikken og håret til en viss grad. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 men jeg digger musikken og håret til en viss grad. 2 verste frå ein forferdeleg verden. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Emo som i Emotiona, dvs. de er følelses mennesker. men jeg digger musikken og håret til en viss grad. Neinei, de er ikke følelsesmennesker, det er rett og slett noe som er galt inni hodet, ingen kan føle så mye. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Ei i klassen har blitt emo i løpet av sommeren. Endret 22. august 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Måtte bare legge inn dette. Er egentlig kritt, men det ser ut som om gutten har en kniv i hånda, dessuten har han en litt alternativ sveis. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er ikkje kritt. Det er emo-sminke in disguise. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Neinei, de er ikke følelsesmennesker, det er rett og slett noe som er galt inni hodet, ingen kan føle så mye. *error horn* Wrong. Jeg gjør det. Enkelt og greit. Spørsmålet er om du klarer å "tame"e følelsene dine eller ikke. De som ikke gjør det: kutter seg selv, syns synd på seg selv, etc etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå