Suppelars2k Skrevet 21. august 2005 Forfatter Del Skrevet 21. august 2005 Ati-Radeon: Er du sur fordi imaget ditt er fjortissgoter i en litt annen innpakning, eller prøver du bare å forsvare yndlingsbanda dine? ... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 jeg er langt i fra goter, og emos kutter seg ikke. Det er gotere som gjør. eller alle "raser" kutter vell seg, men det er nok gotere som er kjent for det. Emo hair-stylen er tøff til en viss grad. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det var ikke gotere du forsvarte, det var tydelig. Forstår tildels det med kuttinga, men nå må du ikke være så insensitiv og si at bare fysisk kutting teller, tenk på alle kuttene i sjelen, sårene som aldri leges, tårene du vi vaske bort men som er der for evig. Oh woe! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (...)tenk på alle kuttene i sjelen, sårene som aldri leges, tårene du vi vaske bort men som er der for evig. Oh woe! HAHA! Applaude! Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Du, lett at EMO-kids også kutter seg. Faktisk mer en goth. Goth er en subkultur som er på langt nær like "jentete"/fjortiss som EMO, men ikke at jeg liker de noe særlig heller. Hverken håret eller musikken er tøff! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 oth er en subkultur som er på langt nær like "jentete"/fjortiss som EMO, men ikke at jeg liker de noe særlig heller. Sorry, begge er like fjortiss. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 oth er en subkultur som er på langt nær like "jentete"/fjortiss som EMO, men ikke at jeg liker de noe særlig heller. Sorry, begge er like fjortiss. Ti stille med deg, gotere er tøffe og unike individer som tør å være spesielle, emo kids er kanskje ikke like tøffe og like spesielle, siden de ikke drikker blod som leskedrikk og ikke hører på like barsk musikk, men de er fantastiske individer. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 HAHA finske ungdom/barn Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Det var ikke gotere du forsvarte, det var tydelig. Forstår tildels det med kuttinga, men nå må du ikke være så insensitiv og si at bare fysisk kutting teller, tenk på alle kuttene i sjelen, sårene som aldri leges, tårene du vi vaske bort men som er der for evig. Oh woe! du klager mye. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Haha, finnene er okay, for de er ikke emo eller gotere, de er bare finner, og sånn skal de være. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Haha, finnene er okay, for de er ikke emo eller gotere, de er bare finner, og sånn skal de være. HAH! Second! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Badstue og vodka elskende blackmetal folkeslag ja... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Badstue og vodka elskende blackmetal folkeslag ja... Noen som snakker om meg og mine.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Ey! Black Metal har ingenting med Finland og gjøre. Det kommer fra de norske skoger. HEIA NORGE. Men, nok OT. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Ey! Black Metal har ingenting med Finland og gjøre. Det kommer fra de norske skoger. HEIA NORGE. Men de elsker det like forbanna ontopic: emo er teit. Endret 21. august 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Se det bedrøvede utrykket, denna karen ser på glasset som halvt tomt, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Se det bedrøvede utrykket, denna karen ser på glasset som halvt tomt, ingen tvil om det. Sukk, når jeg ser nedi glasset så ser jeg den halvtomme sjela mi og vil gråte. Selvmedlidenheten skaper en så fryktelig stor emosjonel smerte som jeg bare må ta ut i fysisk smerte hjemme med brevåpneren. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 brevåpnere er ikke serlig skarpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå