Sondre^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Tolerante? Jeg tror ordet du leter etter er "likegyldige". Å gi faen er ikke det samme som toleranse. eller som er glad i barna sine, uansett hvilke faser av livet de går gjennom.. eller evt ikke legger merke til "=P" etter innlegg Endret 15. august 2005 av Sondre^^ Lenke til kommentar
BazeLaze Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 jeg ejakulerer hver gang jeg kutter meg, kan liksom ikke stoppe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) emo er kulere en goth, gotere kutter seg selv. Emo har fet musikk.. SENSES FAIL!! jeg har det som kalles wannabeemo tror jeg, ble fortalt det... Det er fett!! se på recent pic post greie .. og sånn btw, EMO's liker ikke sum41, mersom at de hater det.. Fete emo bands: Senses fail, from first to last, story of the year osv.. Endret 20. august 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dette her er bare drøyt :!: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 jeg har det som kalles wannabeemo tror jeg, ble fortalt det... Det er fett!! se på recent pic post greie .. Jammen...jeg trodde du hadde "punk rock" stil jeg. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Han er wannabe gucciemo ellerno. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 emo er kulere en goth, gotere kutter seg selv. Emo har fet musikk..SENSES FAIL!! jeg har det som kalles wannabeemo tror jeg, ble fortalt det... Det er fett!! se på recent pic post greie .. og sånn btw, EMO's liker ikke sum41, mersom at de hater det.. Fete emo bands: Senses fail, from first to last, story of the year osv.. Åjoda, nå liker de Sum41 inni hodet mitt, og fyfaen som jeg ler av det. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Han er wannabe gucciemo ellerno. emo med stil? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Mange av folkene som poster her har rett og slett ikke det minste aning hva EMO egentlig er. Ser side opp og side ned med gothere og andre særinger som har ingenting med den klassiske emo-looken å gjøre. :sadface: Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Mange av folkene som poster her har rett og slett ikke det minste aning hva EMO egentlig er. Ser side opp og side ned med gothere og andre særinger som har ingenting med den klassiske emo-looken å gjøre. :sadface: Vil jeg ha det? Trenger jeg det? NEI Skal jeg mobbe emoer likevel? JA! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Mange av folkene som poster her har rett og slett ikke det minste aning hva EMO egentlig er. Ser side opp og side ned med gothere og andre særinger som har ingenting med den klassiske emo-looken å gjøre. :sadface: Vennligst forklar hva emo er til oss.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Les den fookings første posten da, unger. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Man trenger ikke gå lenger enn til blink for å finne en fin-fin emo. Bare søk på emo under grupper og voilla: http://blink.dagbladet.no/user/files/c/co/cobain/knugo.jpg og ikke minst: http://blink.dagbladet.no/user/files/c/co/cobain/pants.jpg Ser dere forskjellen fra han til f.eks dette som er ultragoth: http://blink.dagbladet.no/user/files/r/re/...___________.jpg Ahh, noen ganger elsker jeg blink. ^^ Edit: fjernet IMG-tags da bildene er ganske store. Endret 21. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 HAHAHA, fant dette diktet på en profil på blink, selvskrevet: I am a poet writing my pain I am a person living a life of shame I am your daughter hiding my depression I am your sister making a good impression I am your friend acting like I'm fine I am a wisher wishing this life weren't mine I am a girl that thinks of suicide I am a teenager pushing aside her tears I am a student that doesnt have a clue I am the girl that's sitting next to you HAHAHAHAH, GO GO EMO RANGERS! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 emo er ikke gothere denne ekke så ille: han skulle bare ha droppa sminkinga. her er en egentlig ganske søt gutt, med søtt hår. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 for de som ikke gidder å lese hele tråden poster jeg denne igjen hvordan bli emo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 "¤%/¤&%"&¤/ Kan de ikke klippe seg? O.o jeg har hår foran det ene øyet. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Bare som en opplysning så var det jeg som var på det nederste bildet dær.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå