Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Èn ting har forbauset meg med dette forumet, EMO-faktoren er betydelig lavere enn samtlige andre fora jeg har vært borti. Er dette fordi det rett og slett ikke er noe særlig med svartkledde Sum41-diggende hobbydeprimerte kvasiselvskadere med homo-hockey her, eller er det fordi de ikke tør vise sitt sanne jeg? Jeg vet bedre, jeg VET dere er der. TRE FREM EMO-KIDS (vi trenger noen å plukke på)! Ps. Med bilde om mulig. For de uinnvidde - dette er EMO: http://en.wikipedia.org/wiki/Emo Endret 4. august 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showuser=33735 Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg kan være emo om du vil seg meg på webcam, med kontrasten på topp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 And also http://forum.hardware.no/index.php?showuser=25919. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Nikkor er da ikke emo? Eller, sist jeg sjekka var han hardcore gamer. Men det var for ett år siden. Steffy: Du er emo, Mr. Pi og patterns Endret 4. august 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Emo is the new teenybopper! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Emo ftw. *ta livet av seg med barbermaskin* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) FTW2 Endret 7. oktober 2010 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Klapper for Henrik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nikkor er da ikke emo? Eller, sist jeg sjekka var han hardcore gamer. Men det var for ett år siden. Steffy: Du er emo, Mr. Pi og patterns Please, jeg er bare hot. Nikkor er klart emo, sjekk ut håret og Photoshop-filters. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nikkor Kor i huleste er det blitt av nikkor forresten? Lenke til kommentar
Paull Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva er egentlig forskjellen på emo og goth? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 *HalTan roper på AnAnAs. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Nikkor Kor i huleste er det blitt av nikkor forresten? Vet ikke, ser ut som han spiller WoW - vi har mistet han :-& Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Nikkor Kor i huleste er det blitt av nikkor forresten? Vet ikke, ser ut som han spiller WoW - vi har mistet han :-& Boo-fucking-hoo. Skal det være et barberblad? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Skal det være et barberblad? Got any extras, skap-emo? Jeg tror vi alle vet at du stryker afroen og drømmer om halvlangt hår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå