Gå til innhold

Mulige nye servere, en drøm eller virkelighet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oh my o my, når kommer dette da? Jeg må si jeg er rimelig lei av servern jeg spiller på og folka som er der. Dette håper jeg skjer snart!

Hva vet du? :dribble: Tell me more

Burde vel ikke være om så veldig lenge, det er vel omtrent en måned mellom hver hovedpatch? Det begynner jo å bli en stund siden 1.6 kom, så ergo....om ikke så lenge tror jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

PvP RP kan bli temmelig bra greier, egentlig - selv om eneste gangen jeg har vært på en RP server så jeg en eller annen kis som satt å pimpa ut katter til folk med female char og bedrev andre ufine aktiviteter. Etter det har jeg ikke orket å sette mine bein på en RP server igjen.

Lenke til kommentar

For de som tror ny server er alfa og omega. (Skjønner ikke helt hvorfor, dog) kan dette sies:

 

* Den blir sannsynligvis low pop. Alle de nye serverene som kom etter release har lav pop.

* AH og økonomi genrellt blir svært dårlig.

* Man må gjennom en lang prosess for å etablere gode guilds igjen. (X antall oppløsninger og merges)

* End game instances er en pain. Hvor mange holy specced priests kommer det til å bli laga? Jeg tipper at det blir hauger med shamans, hunters og rogues....

 

"Følelsen" av å være "elite 60-player" på grunn av powerleveling forsvinner med en gang serveren fylles opp med 60 players.

 

-G, som heller hadde ønska at low pop PVP serverene fyltes opp bedre.

Lenke til kommentar
For de som tror ny server er alfa og omega. (Skjønner ikke helt hvorfor, dog) kan dette sies:

 

* Den blir sannsynligvis low pop. Alle de nye serverene som kom etter release har lav pop.

* AH og økonomi genrellt blir svært dårlig.

* Man må gjennom en lang prosess for å etablere gode guilds igjen. (X antall oppløsninger og merges)

* End game instances er en pain. Hvor mange holy specced priests kommer det til å bli laga? Jeg tipper at det blir hauger med shamans, hunters og rogues....

 

"Følelsen" av å være "elite 60-player" på grunn av powerleveling forsvinner med en gang serveren fylles opp med 60 players.

 

-G, som heller hadde ønska at low pop PVP serverene fyltes opp bedre.

er kun 3-4-5 servere som har low pop etter at de kom nå.

 

AH er ikke noe stress, gjett hvem som skal sikre seg mange billige oppskrifter, spare de lenge og så swlge de for mer.

 

Guilds er bare å rekrutere alle som er mest aktive.

 

JEG skal ha warlock. Felheart er jo så rått :D .

Lenke til kommentar

Sylvanas har etter det jeg har hørt på dette forumet, den mest newbie "elite" guilden noensinne, hvis alle på sylvanas vil være medlem av Enraged(?) så er den servern typisk low pop ... nei gi meg heller burning blade med 200 i kø for å komme inn \o/ og masse nedetid jihaa

Lenke til kommentar
Sylvanas har etter det jeg har hørt på dette forumet, den mest newbie "elite" guilden noensinne, hvis alle på sylvanas vil være medlem av Enraged(?) så er den servern typisk low pop ... nei gi meg heller burning blade med 200 i kø for å komme inn \o/ og masse nedetid jihaa

Hehe, hør på gutten som vet det....

det oser ikke ironi i posten hans :p .

Lenke til kommentar
Blizzard (eller hvem det er som eier serverene) bør skaffe seg kraftigere servere og/eller bedre internetttilkobling. At spillet hakker på ei god ADSL-linje er litt irritérende.

 

Edit: Hva slags maskiner blir brukt som servere?

Der eide du deg selv.

Lenke til kommentar
For de som tror ny server er alfa og omega. (Skjønner ikke helt hvorfor, dog) kan dette sies:

 

* Den blir sannsynligvis low pop. Alle de nye serverene som kom etter release har lav pop.

* AH og økonomi genrellt blir svært dårlig.

* Man må gjennom en lang prosess for å etablere gode guilds igjen. (X antall oppløsninger og merges)

* End game instances er en pain. Hvor mange holy specced priests kommer det til å bli laga? Jeg tipper at det blir hauger med shamans, hunters og rogues....

 

"Følelsen" av å være "elite 60-player" på grunn av powerleveling forsvinner med en gang serveren fylles opp med 60 players.

 

-G, som heller hadde ønska at low pop PVP serverene fyltes opp bedre.

er kun 3-4-5 servere som har low pop etter at de kom nå.

 

AH er ikke noe stress, gjett hvem som skal sikre seg mange billige oppskrifter, spare de lenge og så swlge de for mer.

 

Guilds er bare å rekrutere alle som er mest aktive.

 

JEG skal ha warlock. Felheart er jo så rått :D .

...og jeg skal ha en NE priest, again :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...