Gå til innhold

Mekke film, hvor få tak i utstyr?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva? Går fint ann å være med på en par filmfestivaler, leie kino for en kveld og selge på hjemmemekka DVD over web.. Kjenner ihvertfall 1 her i Drammen som har gjort uten stort budsjett!

Se på Saw.. Null budsjett, 1 måned og en helvettes bra film! (Sammenligner selvfølgelig ikke med det, men det viser at ting kan gjøres..)

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hva? Går fint ann å være med på en par filmfestivaler, leie kino for en kveld og selge på hjemmemekka DVD over web.. Kjenner ihvertfall 1 her i Drammen som har gjort uten stort budsjett!

Se på Saw.. Null budsjett, 1 måned og en helvettes bra film! (Sammenligner selvfølgelig ikke med det, men det viser at ting kan gjøres..)

Du får ikke være med i filmfestivaler med en 1.5 timers lang amatørproduksjon. Du får sannsynligvis ikke vist den på kino. Du får kanskje gitt den ut på dvd, hjemmebrent selvsagt.

Saw var forresten ikke en nullbudsjetter. Langt der i fra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Dårlig gjort må jeg si... her prøver noen å legge ut en plan og få feedback, og så kommer noen å hetser osv...

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar

Fordi de fikk lånt gratis kamera til 1 mill av Sony ja f.eks. ja.. Er basert på et veddemål veit jeg!

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så "nei, det kommer aldri til å skje".. Er mye som kan gjøre med de rette kontakter, og det finnes amatørfilmfestivaler og har selv vært med på et par så jeg vet jo hva som går inn og hva som ikke går inn..

Edit: Takk Gøncz! Jeg skjønner idèene høres ville ut, men ikke alt jeg har nevnt er rèelt og kommer til å bli gjennomført men en del.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi de fikk lånt gratis kamera til 1 mill av Sony ja f.eks. ja.. Er basert på et veddemål veit jeg!

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så "nei, det kommer aldri til å skje".. Er mye som kan gjøre med de rette kontakter, og det finnes amatørfilmfestivaler og har selv vært med på et par så jeg vet jo hva som går inn og hva som ikke går inn..

Edit: Takk Gøncz! Jeg skjønner idèene høres ville ut, men ikke alt jeg har nevnt er rèelt og kommer til å bli gjennomført men en del.

Du kan trøkke så mange penger inn i filmen din du bare vil, men du kommer ingen vei uten talent, flaks, motivasjon, erfaring osv.

Edit: Jeg mener på ingen måte å ta motet fra deg og ønsker det veldig lykke til med filmen, men det er lurt å være litt varsom og ikke bite over for mye ;)

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Virker som om du har erfaring på feltet, men motivasjonen er det ikke noe problem med, heller ikke erfaringa.. Talentet? Kan vel egentlig ikke jeg vurdere!

Edit: Interessant innhold på linken du ga meg! Mye bra backstage og filmen så jo absolutt ikke dårlig ut..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Virker som om du har erfaring på feltet, men motivasjonen er det ikke noe problem med, heller ikke erfaringa.. Talentet? Kan vel egentlig ikke jeg vurdere!

Har dere "skuespillererfaring" (vært med på teater o.l.), eller tar deree bare en spansk en? (Sugent skuespill er det latterligste jeg vet, se på Sven Nordin)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...