lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har planer om å kjøre den på kino en kveld ja.. Og gi den ut på DVD! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Som sagt funker mye med gode kontakter! Og dynga er en fin ting.. Så dere planlegger å få den distribuert? takk for den ! lo godt nå :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hva? Går fint ann å være med på en par filmfestivaler, leie kino for en kveld og selge på hjemmemekka DVD over web.. Kjenner ihvertfall 1 her i Drammen som har gjort uten stort budsjett! Se på Saw.. Null budsjett, 1 måned og en helvettes bra film! (Sammenligner selvfølgelig ikke med det, men det viser at ting kan gjøres..) Endret 4. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Forslag til cover. Laget i paint, ikke klag. Bø, bjernet. Fornøyd nå? Endret 4. august 2005 av Neptun_ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jupp.. Takk.. Og vennligst, ikke bruk det fyllebildet!! =S Endret 4. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hva? Går fint ann å være med på en par filmfestivaler, leie kino for en kveld og selge på hjemmemekka DVD over web.. Kjenner ihvertfall 1 her i Drammen som har gjort uten stort budsjett!Se på Saw.. Null budsjett, 1 måned og en helvettes bra film! (Sammenligner selvfølgelig ikke med det, men det viser at ting kan gjøres..) Du får ikke være med i filmfestivaler med en 1.5 timers lang amatørproduksjon. Du får sannsynligvis ikke vist den på kino. Du får kanskje gitt den ut på dvd, hjemmebrent selvsagt. Saw var forresten ikke en nullbudsjetter. Langt der i fra. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Dårlig gjort må jeg si... her prøver noen å legge ut en plan og få feedback, og så kommer noen å hetser osv... Endret 4. august 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Fordi de fikk lånt gratis kamera til 1 mill av Sony ja f.eks. ja.. Er basert på et veddemål veit jeg! Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så "nei, det kommer aldri til å skje".. Er mye som kan gjøre med de rette kontakter, og det finnes amatørfilmfestivaler og har selv vært med på et par så jeg vet jo hva som går inn og hva som ikke går inn.. Edit: Takk Gøncz! Jeg skjønner idèene høres ville ut, men ikke alt jeg har nevnt er rèelt og kommer til å bli gjennomført men en del. Endret 4. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Fordi de fikk lånt gratis kamera til 1 mill av Sony ja f.eks. ja.. Er basert på et veddemål veit jeg!Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal være så "nei, det kommer aldri til å skje".. Er mye som kan gjøre med de rette kontakter, og det finnes amatørfilmfestivaler og har selv vært med på et par så jeg vet jo hva som går inn og hva som ikke går inn.. Edit: Takk Gøncz! Jeg skjønner idèene høres ville ut, men ikke alt jeg har nevnt er rèelt og kommer til å bli gjennomført men en del. Du kan trøkke så mange penger inn i filmen din du bare vil, men du kommer ingen vei uten talent, flaks, motivasjon, erfaring osv. Edit: Jeg mener på ingen måte å ta motet fra deg og ønsker det veldig lykke til med filmen, men det er lurt å være litt varsom og ikke bite over for mye Endret 4. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://www.mengaloth.com/ Det er et lignende prosjekt fra nabobyen. De der var halvproffe og hadde med en ekte forfatter på manus, men de fikk likevel ikke vist filmen på Kino 1. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Virker som om du har erfaring på feltet, men motivasjonen er det ikke noe problem med, heller ikke erfaringa.. Talentet? Kan vel egentlig ikke jeg vurdere! Edit: Interessant innhold på linken du ga meg! Mye bra backstage og filmen så jo absolutt ikke dårlig ut.. Endret 4. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Virker som om du har erfaring på feltet, men motivasjonen er det ikke noe problem med, heller ikke erfaringa.. Talentet? Kan vel egentlig ikke jeg vurdere! Har dere "skuespillererfaring" (vært med på teater o.l.), eller tar deree bare en spansk en? (Sugent skuespill er det latterligste jeg vet, se på Sven Nordin) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Virker som om du har erfaring på feltet, men motivasjonen er det ikke noe problem med, heller ikke erfaringa.. Talentet? Kan vel egentlig ikke jeg vurdere! Kan bli dritkult da. http://www.exposure.co.uk/ Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Har vært med i et lokalt teater team i mange, som senere også utvikla seg til filmatisering av prosjekter også etterhvert litt mer ordentlige filmer.. De som er med har erfaring! De fleste iallfall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 håper dettte blir gjennomført har virkelig lyst å se denne filmen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå