Dwagon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Kjempesuksess denne signatur saken Lenke til kommentar
Steina Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Vurderer å gjøre plass til den jeg også, med sånn rød ramme rundt. Tar den 3 linjer? Edit: Dumt spørsmål, for jeg ser jo at den gjør det. Endret 13. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 hehe, finnes ikke dumme spørsmål Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 er ikke akkurat dobbelpost siden det er så lenge siden Men jeg har fått vite at "super-signaturen" som jeg klabbet sammen ikke vises rett følgende steder: Linux/firefox/opera/whatever Windows/Opera/IE Ser nesten ut som om signaturen er Win/firefox Only. utrolig teit... skal se om jeg finner en utf-8 font som har samme tegn å mekke den til der.. hvem vet.. kanskje det virker Lenke til kommentar
Steina Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 Ser nesten ut som om signaturen er Win/firefox Only. utrolig teit... Hva du mener? Funker fint i Opera her.. Jeg har Windows XP Home Om den SKAL se slik ut da? http://img362.imageshack.us/img362/1553/hmmsignag0pj.jpg Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Siden jeg forsiktig sagt misliker sterkt farger og bilder i signaturene, så vil jeg bare gjøre dere oppmerksom på regelene. Slik at dere slipper at en moderator kommer å ødelegger signaturen deres med fjernet melding. PS. Grunnen til at jeg liker hw.no forumene er at de har streng håndheving av dette, noe som ikke blir gjort på andre forum med det resultat at det er nesten umulig å lese innholdet. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Slik ser den ut i firefox Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Siden signaturen min har massevis av ledig plass slenger jeg inn linken til anime delen av forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå