Steina Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det bare jeg som synes det er alt for lite aktivitet her? Kanskje ikke alle har fått det med seg enda at vi har en plass her, så derfor har jeg skrevet en liten url i signaturen min. Om flere gjør det en vending, kanskje det kommer flere? Skriv dette i signaturen: Sjekk ut [b]"[URL=http://forum.hardware.no/index.php?showforum=274]Forum -> Off topic -> Tegneserier & Anime[/URL]"[/b] Da blir det slikt: Sjekk ut "Forum -> Off topic -> Tegneserier & Anime" Det skal ikke mere til.. Jeg er litt redd for at jeg gjør noe fy fy nå, så om jeg gjør det.. ikke bit.. hardt. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Støtter deg i kampen for mere aktivitet her jeg Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 får slenge meg med jeg og Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sier bare: Få Naruto Anime-tråden over hit. Den ligger fortsatt i Film/TV! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Æsj, hvorfor bry seg med å få inn folk som ikke bryr seg? De som interesserer seg for manga og anime er antageligvis aktive her allerede.. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 (endret) mekket en liten variant av den signaturen [color=red]╔════════════════════════════════════════════╗[/color] [color=red]║[/color]Sjekk ut [b]"[URL=http://forum.hardware.no/index.php?showforum=274]Forum -> Off topic -> Tegneserier & Anime[/URL]"[/b][color=red]║[/color] [color=red]╚════════════════════════════════════════════╝[/color] Edit: Slenger med koden om noen vil ha den Endret 6. august 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Drit stilig Dwagon! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 6. august 2005 Forfatter Del Skrevet 6. august 2005 Men kan man ha slikt i signaturen da? Kan man ha farge i den iheletatt? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Men kan man ha slikt i signaturen da? Kan man ha farge i den iheletatt? Tror da det Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Ante ikke at det var en anime forum, men pga litt sig og sånt fant jeg fram. Stå på Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Sier bare: Få Naruto Anime-tråden over hit. Den ligger fortsatt i Film/TV! Rappoter tråden? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Ante ikke at det var en anime forum, men pga litt sig og sånt fant jeg fram. Stå på GOOOAL!! IN YOUR FACE aero^^ Lenke til kommentar
Teds Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Hva en kan finne en sen fredagskveld! Eneste som mangler er en STOR tråd om Pondus og skaperen Øverli! (Ser om jeg får fiksa en i morgen) Signaturen er oppdatert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå