Gå til innhold

Escape from Butcher`s Bay - Open GL feil *Løst*

Anbefalte innlegg

Ja med mitt kanon MSI 7800gtx kort fikk eg altså med dette spillet, som eg har fått inntrykk av skal vere kanon bra :thumbup: Men lite hjelper det da eg får følgende feil når eg skal starte spillet

This application requires graphics driver support for Open GL 1.3 or higher.

Maskina er ny formatert med Xp Pro w/SP2 og alle drivere er installert. Noen som har erfaring med samme feil eller?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm merkelig...det virker jo egentli som enkleste forklaring at du ikke har innstalert skjermkortdrivere..men det trur jeg egentli ikke du har glemt ...

:!: Nai en skulle trudd det, men dat har eg altså. Har reinstallert dem også :roll:

Lenke til kommentar

Og du er sikker på at de er de nyeste driverne?

Prøvd å patche spillet da? Kanskje det hjelper. :)

Får håpe du får spillet til å funke, for det er bare helt villt bra! Jeg synes at dette var et av de beste spillene som kom ut i 2004. Helt sykt konge. HL2? Pøh! eye-candy og ikke noe mer.

Riddick har Eye-candy (som jeg mener er bedre, da menneskene ser så jævlig mye mer ekte ut, og ikke plastikkdukke-lignende), i TILLEGG til en konge historie (lagt til Riddick-filmene's historie på en genial måte) og en utrolig suksessfull sjangermiksing (sniking, RPG, Beat 'em up, FPS, Horror, osv osv).

Jævlig filmatisk, og Vin Diesel er som skapt for rollen som Riddick (skulle hatt Oscar for rollen i spillet! :p ).

Anyways, får håpe problemet ditt løser seg snart, slik at du får kose deg med et genialt (litt kort, men like vel genialt) spill. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fantastisk kult spill!

Skulle gjerne ha spilt det selv, men da jeg kom et lite stykke ut i spillet så restartet maskina av seg selv, noen som aner hvorfor det skjedde?

Uansett, du får glede deg, er sinsykt fartsfylt og heftig gameplay!

Og som sagt tidligere, Vin Diesel er som skapt for Riddick.

Lenke til kommentar
Okey :) Men filmene? Er det flere? :/

Skal kjøpe spillet i dag her i Tyskland. Koster bare £10 :w00t:

Du mener vel Euro? £ er pund. Euro har en C med to streker mellom.

Dessuten, Tyskland? Det vil jeg fraråde deg, da du kan få en tyskspråklig versjon av spillet!

Heller skaff det fra Play.com, hvor de selger spillet for £9.99 (ca. 120kr).

Som Mala sa (eller hvem det nå var) så er Pitch Black den første filmen, og The Chronicles Of Riddick den andre.

Jeg spilte spillet først (omtrent tusen ganger :p ), så lånte jeg filmene fra broren min.

Synes faktisk filmene er ganske bra, jeg! (Pitch Black er nå betegnet som "kult klassiker").

For å få alt kronologisk bør man spille spillet og så se filmene, men det er egentlig best å se filmene først, så får man liksom noen små godbiter når man spiller spillet (man får vite hvordan Riddick får øynene, og man får gjensyn med (no)en karakter(er) fra filmene).

Som jeg sa så jeg filmene etter å ha spilt spillet, og jeg angrer ikke, men den aller beste måten er vel å se filmene først, dog det er ingen krise om man spilelr spillet først. :)

Lenke til kommentar
[iC' date=04/08/2005 : 19:16] Du mener vel Euro? £ er pund. Euro har en C med to streker mellom.

Dessuten, Tyskland? Det vil jeg fraråde deg, da du kan få en tyskspråklig versjon av spillet!

Heller skaff det fra Play.com, hvor de selger spillet for £9.99 (ca. 120kr).

Euro ja. :love: Har en tysk tastatur her, så jeg må tippe hvilken knapp det er. Dessutten har jeg dårlig syn. :p Måtte bare forsvare meg. :tease:

Og jeg er ikke så nabb at jeg kjøper en tysk versjon av spillet. Har spurt servicet der. (Ikke alle snakket engelsk engang :nei:) Dessutten sletter de engelsk-versjonen ganske sjeldent. Men spillet er allerede kjøpt og plastet er av, så det er lite jeg kan gjøre nå. Men takk for tipset om Play. ;)

Skal nok spille spillet først, og så filmene. Men hvilken rekkefølge skal jeg se filmene i?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...