evenh_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hver gang jeg starter opp min splitter nye PC, kommer scandisk. Noen måte å skru av dette på? Lenke til kommentar
Geimst Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Ta no å kjør ferdig den scandisken, så kommer den ikke opp fleire ganger... og ka jør du med FAT disk(er)?? Bruk NTFS så slipper du scandisk!! Endret 3. august 2005 av Geimst Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det stemmer vel ikke helt...har fått masse "Orphaned files" i NTFS jeg... Bruk NTFS hvis du tror du har bruk for det, det er alt annet en raskt, i forhold til FAT32. Jeg har ikke NTFS, mest fordi jeg ikke har noe hemmelig på datamaskinen, og det er bare jeg som har tilgang til den også (MIN DATAMASKIN! IKKE RØRE!) Lenke til kommentar
evenh_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg kjører NTFS og ScanDisk kommer selvom jeg har latt den kjøre en gang, så restarter PCen seg, så kommer den igjen Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvorfor restarter datamaskinen din seg? Lenke til kommentar
evenh_ Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Etter scandisk. Men det fiksa seg nå.. Lot scandisk kjøre 4 ganger... Ikke noe problem nå Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Scvandisk retter feil om den er satt til det. men det kan hende den vil kjøre flere ganger om den ikke får retta alt på en gang. Noen ganger er det bare windows som kødder og får den til å kjøre, spesielt om windows ikke avsluttet riktig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå