Gå til innhold

ny character tips og forslag?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
u cant melt faces as troll LOL

Joda, UD-racialen er best til solo-pvp, men du kan forsatt "melt faces in alterac".

That said, dwarf er utvilsomt den beste presterasen. Bare synd alliance sucks.

nei LOL. Trolls kan bruke zeh funny forms :) og light shield med ultimat skade mot melee.... :!:

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg (og har jeg) valgt UD priest, både pga Devouring plague og WotF. Hex of darkness og Shadowguard virkelig ikke noe å samle på.

 

Det er uansett en smal sak å sprette over til Durotar etter newbie-området.

 

Hva det gjelder professions, så er det vel egentlig ett fett. Selv har jeg mining/blacksmithing (250/260), og tjener gode penger på det. Mining og skinning er prima valg. Man tjener gode penger i og med at man dreper vemmelig mye beasts i begynnelsen, og Durotar/Barrens er stappet med veins. Slik holder man på til lvl 30 eller så, så dropper man én og powerlevler enten blacksmithing eller leatherworking. Masse penger. :)

 

Ang. speccing, shadow all the way. Spirit tap reduserer downtime noe så infernalsk i begynnelsen, og imp. mind blast + mind flay er aldeles brillefine. Mobs har gjerne halvvert hp før de er i nærheten av deg. Shadowform er jo også et vemmelig kjekk talent, 15% mer skade gitt og 15% mindre skade tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...