mikajoh Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det som plager meg aller mest er disse JÆ**** idotene som ALLTID punisher, og noen ganger får jeg masse minus for å skyte fiender osv..! Helt enig... Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det som er enda jævligere er alle de talentløse gp-horene som løper rundt på karkand! sinnsykt irriterende, fordi dette våpenet krever null ferdigheter, greit nok når folk bruker det innimellom på litt avstand, men når de bare løper rundt med det og driter i om de tar selvmord i slengen så blir det rett og slett bare for dumt... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Noe som de kunne fjernet og som jeg mener hadde vart til felles beste er når to teammates krasjer med bil / bil, bil / tanks eller bil mot helikopter så er det alltid de som overlever som blir straffet uansett hvem som har skyld. Da ville ikke smacktardene kunnet punishe. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Enig at det masse idioter som punisher uten god grunn. En ting er å løpe foran en tanks og bli sur fordi man dør. Noe annet er det om en idiot sitter og ruger på et helikopter og skyter deg når du kommer i nærheten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå