Hallomann Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei:P jeg har har en AMD 64 3500+...... og jeg lurer på hva vanlig tempratur på cpu er?Uklokke.. til meg pleier den som oftest å ligge på 30grader C... men vet ikke om det er mye elr lite:P Tusentakk for alle svar:D Mhv Hallomann Lenke til kommentar
moiself Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Veit ikke helt hva vanlig idle temp på 3500+ er men 30 grader virker helt normalt Ossen kjøler har du? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Synes det hørtes ut som om du har fin temp der ja, hvis du har original kjøler, så er det ikke noe du bør gjøre med det;) Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har orginal kjøleren. Blir det mye kaldere med en bitspowervifte 120mm? hvor mye kaldere? Hilsen Hallomann Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mange RPM en normalt på CPU vifta? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Perfekt temperatur. Men går ut fra at det der er på Idle. Prøvd med Prime 95? Uansett, så lenge du ikke kommer så mye over 60 grader Celsius på full last så er det ingen fare. Du vil sikkert neppe komme over 45 siden du har så lav Idle temp. Så du trenger ikke tenke på det. Endret 4. august 2005 av OcMax Lenke til kommentar
Hallomann Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Ok....Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
Pels Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvor mange RPM en normalt på CPU vifta? Det er jo helt relativt. Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Min P4 Prescott 3ghz ligger på mellom 60 og 65 celsius på max load etter 24 timer. Jeg har til og med artic silver og en gigant av en kjøler med dobbel vifte. Hvis min p4 noengang lå så lavt ville jeg begynnt å lure, men dette er en prescott, og de er svinevarme. Min ene vifte går på 3000rpm og den andre på 2500rpm. Er litt keen på en deltavifte, men den bråker som et udyr. Vi får se hvordan mitt nye kabinett blir (tre, kommer vel opp en worklog når jeg begynner) så får jeg se om det blir noen delta på meg, eller muligens fire-fem silentX Buffaloboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå