j0k3r Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Etter jeg formaterte og installerte ny windows, så har det kommet en ny "Internett-tilkobling" inne i "Nettverkstilkoblinger".. Jeg er ganske sikker på at det er den som gjør så jeg plutselig får drit dårlig speed på download's, og i tillegg så driver den å lager sånne greier om hvem programm som skal få tilgang til internett.. Noe jeg prøvde å fjerne innpå der, som gjorde at den nå blokker MSN Skjønner bare ikke hvor den der kommer fra.. Har aldri hatt noe sånt før..! Hvordan får jeg fjerna den!? Endret 3. august 2005 av j0k3r Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har edit'a bildet nå.. Som dere ser, jeg får ikke sletta den.. Og hvis jeg "kobler fra" så funker ikke internetten Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hmm.. den skal vel være der for og bekrefte at du har internett.. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 fikk en slik jeg også på en maskin jeg bytta nettverkskort på, men internett ble ikke treigere Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Hmm..den skal vel være der for og bekrefte at du har internett.. Hvis routeren har uPnP enablet så vil windows oppdage routeren på denne måten. Slå av uPnP i routeren så burde den forsvinne. Jeg kan f,eks konfigurere Jensen Broadband router II via webinterface (Lan -> Lan settings) på http://192.168.62.1 Endret 4. august 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Jeg har ikke router, så kan ikke være det.. Men nå funker plutselig alt da, tiltross for at den er der.. Så da kan den bare få lov å værra der Men fortsatt et mysterium hvor den kommer fra.. Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Du har installert "NVIDIA Firewall and Forceware Network Access Manager". Denne må avinstalleres, da blir ikonet (og problemene dine) borte. Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 hei. jeg fikk også dette ikonet opp i XP noen ganger før. da mener jeg å huske at det var noe med det ene nettverkskortet i maskina mi som gjorde at det kom opp. jeg hadde ikke NVIDIA Firewall installert. Husker ikke hvordan jeg fikk den bort, men jeg tror den bare forsvant like fort som den kom. Var dette ikonet tilstede før du formaterte da? Hvis ikke det var det så MÅ du ha installert noe for at den skal komme fram. Jeg mener at broren min har dette ikonet også på sin maskin. han har NForce tror jeg. han får opp dette ikonet, men det forsvinner igjen når man tar ut nettverkskablen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå