Po[wP]ow Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har tenk til å bygge kabinett og lurer på om noen har noen gode forslag til en dør løsning jeg kan bruke, har lagd skisser i SketchUp (Er ikke veldig god i SketchUp). Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 ta vekk hele sida og lage plexiglass der. og vindu i front om du liker det Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Det jeg mente var hvordan dør funksjonen skal fungere. Åpne, lukke. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 å ok misforstod deg litt.. "hengsler" elle sånt opp heng som det vanligvis er i bakkant side du har tenkt til å bøye fronten og en eller annen form for håndttak i fornt. har ikke noen bedre ide nå men skal se hva jeg kommer på Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Okey, Takker for Idéer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Tror det kunne blitt ganske stiligt om du hadde gjort som på tegningen min her: Den røde delen er døra, og den er henglsa der som den blå firkanten er. Vet det kan bli vanskelig med hk og hk-brett da, men jeg syns det hadde vært kult EDIT: Bildet er ment som "sett ovenfra" Endret 3. august 2005 av sigen Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Skjønte ikke tegninga heelt, men jeg har én idé da. Som sett på tegningen, skyve døren inn Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 God idè den skyveløsningen, hadde vært fett det Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 ser bra ut ja... du kan eventuellt legge på noen metallskinner for bedre gli... Vi vil se worklogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå